• _svensson

Hur många sexpartners har ni haft

Hur många olika sexpartners har ni haft?

Själv har jag haft 9. Min fru har haft betydligt fler och det känns lite konstigt - att hon "levt livet" lite mer. Men jag vill ju ha henne så. Hur många har ni haft och hur känner ni för det nu när det är dags att stadga sig ;)

• Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft
  • Micke Picke Päronp*ng

Pink Lady: ? Tänk om din man haft 300 partners då? Skulle du inte vilja veta det?

SJälv har jag haft 7 frugan runt 10 (säger hon)

Vem fan bryr sig egentligen -alla har en historia och en framtid. Mitt ex kunde inte acceptera att jag hade vart med andra fast hon vart det själv. Så kanske var det därför hon blev mitt ex..

• Tant Pernilla

Jag tycker inte heller att det spelar någon roll. Jag har ingen aning om hur många min man varit med och jag har glömt bort mina tidigare partners. De är inte viktiga nu.

Och nej, det skulle faktiskt inte röra mig om han hade haft 300. Men hade han haft det, så skulle jag nog inte ha fastnat för honom, för jag tror att ett sådant sätt att leva påverkar ens personlighet. Inte sagt att det är något moraliskt förkastligt med det, men har man varit med 300 sexpartners så är man nog inte så intresserad av att ha ett fast förhållande med bara en person.

• Pink Lady

Micke Picke Päronp*ng :
    Måste hålla med Tant Pernilla där, tror också sånt färgas av i personligheten och skulle nog inte fastna för någon sådan. Och att alla har ett förflutet, det får man ju bara acceptera, förstår att den tjejen är ditt ex nu...det e ju inte så att du kunnat veta att det skulle störa henne så..hon fanns ju inte ens i ditt liv under den perioden...knasiga människor de finns. Jag vill inte höra om min partners tidigare så därför frågar jag inte, och skulle han börja berätta skulle jag tysta ner honom...min fantasi är för väl fungerande för att höra sånt ;)

Jag har varit med 20pers, det kanske är mkt i någras ögon, men inte i mina eftersom det är under en 10års period...slår man ut det blir det 2/år...inte så mkt tycker jag...men jag vet att många skulle höja lite på ögonbrynen om de fick veta det...att "lilla" jag skulle varit med 20personer ;)

• Micke Picke Päronp*ng

Jo, självklart är man säkert en annan an om man vart med 300. Jag överdrev lite bara. Jag tror inte att jag själv skulle fastna för en sån tjej...

Hade en partner (KK) för många år sedan som blev gravid efter att vi haft sex lite oskyddat... Hon sa då: Ja det kan vara DU, Kalle, Nisse, Lasse eller min kille. Er låg jag med den veckan -men jag gör abort ändå. (fingerade namn)
    Jag hade inte en aning om att hon hade kille ens... Kändes lite konstigt att vara nummer 4 samma vecka -som hon sa.

• Pink Lady

*haha* ja de kan jag lätt förstå..speciellt om du hade oskyddat också...hoppas du testade dig sen...låter lite farligt sånt där.

Låter ändå lite oansvarigt av henne o ha sex med så många på så kort tid + oskyddat...menmen...alla får göra vad de vill så länge de inte skadar sig själva eller andra.

• Jennie med ie

Pink Lady, min man har aldrig frågat mig hur många jag haft sex med och jag har aldrig frågat honom. Däremot vet han att han knappast är den första och att jag haft dels stadiga förhållanden och dels tillfälliga kontakter. Nån exakt siffra har han inte, och vice versa.

• Lillan2

Jag har tryckt ur min respektive hur många partners han har haft (på ett ungefär) - inte för att jag bryr mig så särskilt mycket eller är svartsjuk, jag är bara nyfiken på allt som rör honom och sexlivet är en viktig del av en relation (även om det såklart är mycket annorlunda från relation till relation). Inga detaljer dock please.

• Mastermind

Jag vet hur många min sambo varit med och han vet hur många jag varit med. Även vissa av mina vänner vet hur många jag "avverkat", men ju äldre/mer upptagen (;)) jag blir, desto mer ointressant är det. När jag var yngre (och singel, kanske ska tilläggas) så var det lite utav en "lek"; jag och en av mina närmsta vänner hade t.o.m. en tävling där vi skulle ha sex med så många som möjligt. Nu i efterhand så kan jag säga att jag inte skulle ha sex med dom allra flesta jag har haft sex med om jag skulle få göra om det, men det är ingenting jag går runt och ångrar, heller. Sånt är bara onödigt. Det som har hänt har hänt.

• Lottaliten

20+. Dubbelt så många som min partner. Jag är också lite nyfiekn av mig. Många blir förvånade när jag berättar. Precis som om det går att se på ens utseende hur mång man haft...

Det finns ju ett talesätt:
    Killar har haft en tredjedel så många sexpartners som de påstår sig ha haft och tjejer har tre gånger fler sexpartners än de påstår sig ha haft.

• Xite

Var går gränsen för sex? Och "sexpartner"?

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft