jävla gäster
Men fy vad trist?
Det kan inte vara nån ur personalen som sagt?
Vart låg pengarna?
Så trist det måste ju verkligen ta udden ur glädjen från i går...
Men fy vad trist?
Det kan inte vara nån ur personalen som sagt?
Vart låg pengarna?
Så trist det måste ju verkligen ta udden ur glädjen från i går...
Oj nu såg ditt svar ovan, förstår att du kokar
hm .. funderar, kan man inte kolla fingeravtryck på kuvertet?
Lycka till i att få tillbaka pengarna!
Hoppas det fixar sig med avtrycken, jag menar tjuven lär ju inte ha haft handskar.. Men iofs kan den ju ha haft en servett eller liknande när den fiskade upp pengarna. Fast den skyldige hos er lär ju inte ha sina avtryck i straffregistret oavsett, hm... knepigt värre..
Jenny, hur har det gått?
Pixelina, du kommenterade mitt inlägg ovan. Om du läst ordentligt så skulle du sett att jag skrev att tjuven INTE lär ha haft handskar på sig... Å jo tack jag kollar på¨CSI ibland, men måste erkänna att jag föredar Cityakuten
Men avtryck eller inte, enda chansen att avtrycken skulle ge nåt är väl om tjuven" finns i registret, vilket den iofs kan göra enligt Jenny..
Jag tror inte speciellt många tagit i kuvertet som nån menade (att det skulle finnas massa avtryck), jag skulle då aldrig få för mig att kolla i folks kuvert på bröllop om jag visste att brudparet önskat sig pengar, jag har väl inte att göra med hur mycket de får av resxpektive gäst..
HippKarin vilka äckliga gäster!!!
Vad säger din man? Solisten kan man kanske skita i om hon inte är så nära (men ni lär ju inte direkt rekomendera henne till nån annan) men en av hans bästa vänner usch & fy fan, din man borde verkligen ställa honom mot väggen!
Å vilken otrevlig ton det blev i den här tråden helt plötsligt.. Varför skulle nån behöva lägga ner, man har väl rätt till en åsikt? Om ni läst igenom hela tråden så ser ni att det är fler än Lippi som ställer sig undrande till att de tar fingeravtryck och det är ju bara en åsikt, eller hur? Precis som ni att de tar fingeravtryck har era åsikter om at görs! Tycker inte nån behöver lägga ner...
Jenny, hoppas hoppas hoppas att ni får tillbaka era pengar och att den ohederlige tjuven avslöjas. Glöm inte uppdatera oss så vi får höra. Vore trist om det är någon som står er nära...
Jo på de flesta kuvert lär det ju vara en del fingeravtryck av såna som hjälpt till, men enligt Jenny är det bara brudparet och hennes föräldrar (har jag för mig) som hållit i kuverten, de hade inga hjälpredor. Så alla andra fingeravtryck bode väl inte vara där..
Men även om de hittar fingeravtryck, inte ber de väl alla gäster att lämna sina avtryck, polisen alltså? Ja jag vet ju inte hur det går till..
Om jag var gäst på ett bröllop skulle jag aldrig få för mig att "rota" i/på andra människors kuvert om jag inte på nått sätt behövde hantera det, dvs flytta det (på order av brudpar etc) eller så. Fast det kan ju vara fullt av fingeravtryck sen innan förstås... Eller så är de flesta gästerna nyfiknare än mig.
Lycka till Jenny, hoppas det löser sig
Lippi, allvar? Blev du anmäld för nåt du skrivit här i denna tråden? Vad var det du skrev? Varnad för påhopp? Skumt...