• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • maho0822

Fy F-N vad taskigt!
    Var hade ni pengarna, går det på ngt sätt spåra vilka som haft tillgång till dem?
    ( om hotellrummet ex städpersonalen, om festlokalen ngn med nyckel)

• Gable

Gud va dåligt!! Är ni säkra på att det inte är nån ur personalen då?

Fattar inte hur man som gäst har mage att sno från värdparet?

• Jenny24

vi hade fikat i sockenstugan där vi alla höll till

vi öppnade alla paket när gästerna var med och allt låg på ett bort. dem/den som tog pengarna lämnade iaf kort och kuvert kvar
    pengarna var från mina föräldrar så jag har sutit i tårar hela förmidagen + jag har anmält det hela till polisen så de kommer kontakta alla gästerna *hehe* å om det kommer fram det är så blir det avbruten kontakt + en fet anmälan på denne/dom......

har lust att skjuta fan skapet som har gjort detta....... jag kokar som jag vet inte vad

• Ängla

Men fy vad trist?
    Det kan inte vara nån ur personalen som sagt?
    Vart låg pengarna?
    Så trist det måste ju verkligen ta udden ur glädjen från i går...

• Jenny24

vi hade mina föräldrar som fixade och donade så vi hade ingen personal

• Ängla

Oj nu såg ditt svar ovan, förstår att du kokar
    hm .. funderar, kan man inte kolla fingeravtryck på kuvertet?

• Jenny24

pengarna låg i ett kort med kuvert så ingen såg att det var pengar i utan de måste ha chansat eller bara kollat snabbt i några stycken för det fanns fler kuvert med pemgar i men inte lika mycket utan detta var en fullpotare...

• Jenny24

vi ska spara kuvertet å se vilka som har tagit i det ska ringa nu och kolla

• maho0822

hur många gäster hade ni på festen, hur nära vänner är det.....
    fy vad grymt!

• Jenny24

med oss brud par så var vi 35st det var familjen och släkt + vänner

Svar på tråden jävla gäster