• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • joer

Hoppas att det löser sig för er. Tradigt när det blir så. Men det verkar som om polisen hjälper till i alla fall.

• Jenny24

Hejsan

de har nu funnit ett stort handavtryck =) nu ska man skriva eb väldigt fin förfrågan till alla gästerna och berätta att det nu finns bevis och att anmälan är i bruk.

det finns redan nu vissa gäster som vet om detta och en eller två av dessa ÄR väldigt angelägna att veta hur det gått i utredning plus att en har påstått att det fanns gäster som kolla de i våra kuvert efter att vi läst upp alla....*hm* varför ska gäster kolla i våra kuverter efter att vi läst upp alla och vilka de kom i från.....

• Jema

Fantastiskt!
    En sån här utredning måste kosta väldigt mycket.

Hoppas att det får ett slut för allas skull!

Jema

• _princess_

fy faan! Hur mycket stal de då?

• The Ring

Jenny24 Fy för!! Hoppas att det blir uppklarat för er skull.

Lippi Varför skulle det vara ovanligt att ta fingeravtryck vid grova inbrott??
    Klart dem gör det! Jag vet av tråkig erfarenhet.

• Hemax

Delas verkligen inbrott upp i olika kategorier, tex. grovt?!

För mig är det också rätt förvånande att polisen lägger ner så mycket tid och resurser på detta. Antar att ni bor nånstans där brottsligheten i övrigt inte är särskilt hög?! Här i Sthlm skulle iaf definitivt inte detta ha nån särskilt hög prioritet!

Verkar ju dock som om allt är på väg att klaras upp nu, skönt för er!

• The Ring

Grovt eller inte... Fingeravtryck tas ALLTID vid inbrott men vid stöld så som ts har råkat ut för vet jag inte.

Hoppas att det löser sig på bästa sätt i alla fall!

• Maja-Lisa

Jag har inte läst hela tråden men vill bara säga att det nödvändigtvis inte behöver vara en gäst som stulit från er.

På vår fest kom det in tre främmande killar mitt under vår fest. Så jäkla fräckt!! De sa sig känna brudgummen när våra släktingar frågade vilka de var. Eftersom vi hade väldigt mycket gäster var det omäjligt för oss att hålla full koll på vilka som kom och gick. Som tur var kom en släkting snabbt till vår undsättning och körde ut dem med huvudet före och häll sedan vakt vid dörren. Vad hade de tre killarna gjort om inte våra släktingar och vänner varit på sin vakt? Snott sprit? Tagit saker/pengar från vårt presentbord?? Man slutar aldrig förvånas över hur fräcka folk kan vara!!!

• Maja-Lisa

Hmmm, ursäkta stavningen.... ibland går det lite fort...

• karolina78

hm...brottsligheten blir allt fräckare och polisen har tyvärr för mycket skrivbordsarbete för att hinna med....vi hade inbrott i lägenheten för en vecka sen mitt i natten när jag var hemma, och jag ringde polisen och de svarade att det inte var att prioitera så vi kommer inte....efter lite tjat kom de sen några timmar senare, men inga finger avtryck - nu har du väl tittat för mycket på CSI ?
    suck, vad ska man säga?

Svar på tråden jävla gäster