• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • Ellte

För gräsligt, stackars er!

Antar dock att inte polisen kan gå på några fingeravtryck i och med att kuvertet legat så att ALLA gästerna på festen haft möjlighet att kolla...hur ska de kunna avgöra om det är en tjuv eller bara någon nyfiken som lämnat avtryck :?

• Pajen

Fy så hemskt!

Vilken tur att polisen engagerar sig, man hör ju så mkt om att de inte bryr sig om "småbrott" ...

Hur mkt pengar handlade det om? *nyfiken*

• Gerda

Jag undrar mest varför dina föräldrar gav så mycket pengar i kuvertet? Jag vet att man bland sina närmaste ska kunna lite på dem, men när det gäller mcyket pengar - hade det inte varit enklare att sätta in på ert konto och sen skriva i kortet beloppet?

• Min-Ah

Hej, Jenny24!
    Det här är ju fruktansvärt! Rent ut sagt för j***igt! Fattar inte hur någon kan vara så otroligt hjärtlös och elak! Grrrr!

Hoppas verkligen att polisen löser det här och den skyldige avslöjas!

Tänker på er!

• Jema

Vad tråkigt för er!

Är imponerad över vilket detektivarbete polisen lägger ner på detta.
    Förhör ca 30 personer, kollar fingeravtryck på ett kuvert som säkert 10 personer och kanske fler, kan ha tagit i.
    Imponerande!

Hoppas att ni får fast den skyldige!
    Jema

• _sus_

lycka till håller tummarna för er..

• Ängla

Jenny, hur har det gått?

Pixelina, du kommenterade mitt inlägg ovan. Om du läst ordentligt så skulle du sett att jag skrev att tjuven INTE lär ha haft handskar på sig... Å jo tack jag kollar på¨CSI ibland, men måste erkänna att jag föredar Cityakuten

Men avtryck eller inte, enda chansen att avtrycken skulle ge nåt är väl om tjuven" finns i registret, vilket den iofs kan göra enligt Jenny..

Jag tror inte speciellt många tagit i kuvertet som nån menade (att det skulle finnas massa avtryck), jag skulle då aldrig få för mig att kolla i folks kuvert på bröllop om jag visste att brudparet önskat sig pengar, jag har väl inte att göra med hur mycket de får av resxpektive gäst..

• Gabbies

Fy vad hemskt!! Jag hoppas verkligen att de ordnar sig o att pengarna kommer till rätta.. O att tjuven får sitt straff.. För även om det är en vän eller än värre än släkting så har han/hon begått ett brott o brott ska straffas!

Som någon tidigare sa så förstår jag inte varför det skulle finnas massor med fingeravtryck på kuvertet? Jag skulle aldrig få för mig att kolla i ett kuvert som är till någon annan! Så mkt vett o etikett har man väl att man inte rotar runt bland andras grejjer?

• Ellte

Njaeeeee....jag hade nog velat kolla på kortet :?

• Pilularia

Jag hoppas det löser sig!!!!

Svar på tråden jävla gäster