• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • msbine

Måste säga att det är rent ut sagt för j*kligt att sno från brudparet!
    Jenny24; Du måste skriva vad som händer...

• Min-Ah

HippKarin!
    Men, HERREGUD!!!
    Är helt mållös! Hur i HE***TE kan man göra något sådant!!??
    Vilka människor!!

Och inte be om ursäkt eller något alls sedan!
    Så otroligt OHYFSAT och ÄCKLIGT!!!
    Att bara ens komma på att göra något sådant - hos någon annan OCH på ett BRÖLLOP!!!
    BORDE VETA HUT!!!

Men stort GRATTIS till ert bröllop i alla fall!
    Bortsett från dessa, minst sagt, "osmakliga" inslag, hoppas jag ni hade en fin dag!
    Lycka till!!

• honungen

Mialid
    Varför skulle vi vara det??

• mialid

honungen: därför att jag läste fel, jag tyckte att det stod "jag haffa tjuven" på ditt förra inslag, men såg sen att det stod "jaa haffa tjuven"

Jag kan inte fatta hur en del kan bete sig!!! Det gör ju att man börjar gå igenom sin egen gästlista och fundera på vad våra gäster skulle kunna hitta på. Nu tror jag inte att någon skulle göra något liknande. Men å andra sidan det trodde väl inte Jenny24 elle HippKarin heller...!

• Ängla

HippKarin vilka äckliga gäster!!!
    Vad säger din man? Solisten kan man kanske skita i om hon inte är så nära (men ni lär ju inte direkt rekomendera henne till nån annan) men en av hans bästa vänner usch & fy fan, din man borde verkligen ställa honom mot väggen!

• honungen

mialid: Ha ha jag förstår. Önskar att jag hade gjort det i för sig.
    Jenny24: hoppas det löser sig.

• Jenny24

Hejsan alla

varken den skyldige eller pengarna har kommit fram ska prata med polisen imorgon ang finger avtrycken å höra om det har gett något resultat..

• Jenny24

Men även om tjuven var så fräck å begik sitt brott så hade vi ett underbart bröllop på alla sätt även bröllopsnatten :)
    tittade på bröllops filmen i lördags å den hade fångat alla underbara vinklar som man kan tänka sig :)

• Gerda

Vad skönt att du och din man har fina minnen från er dag. Låt inte händelsen förstöra mer än det redan har.

Håller tummarna för att det löser sig på något sätt.

• Helenisen

Hur gick det hos polisen?

Svar på tråden jävla gäster