• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • Flickan_med_hickan

tycker också lippi ska lägga ner

• Ängla

Å vilken otrevlig ton det blev i den här tråden helt plötsligt.. Varför skulle nån behöva lägga ner, man har väl rätt till en åsikt? Om ni läst igenom hela tråden så ser ni att det är fler än Lippi som ställer sig undrande till att de tar fingeravtryck och det är ju bara en åsikt, eller hur? Precis som ni att de tar fingeravtryck har era åsikter om at görs! Tycker inte nån behöver lägga ner...

Jenny, hoppas hoppas hoppas att ni får tillbaka era pengar och att den ohederlige tjuven avslöjas. Glöm inte uppdatera oss så vi får höra. Vore trist om det är någon som står er nära...

• The Ring
    Klart alla har rätt till åsikter. Här är ingen som sagt nåt annat.
    Tycker bara att det spårade ur lite med hennes kommentarer. Bara min åsikt för det fick man ju ha...

Och ja, jag har läst HELA tråden.
  • Flickan_med_hickan

jo jag har läst hela tråden jag med

• guppien

Jag undrar bara, om de nu hittar andra fingeravtryck..hur kan de bevisa att det är tjuvens?? Vem som helst kan väl ha tagit i kuvertet utan att för den skull tagit pengarna..

Jag kan bara gå till mig själv, på vårt bröllop så plockade våra toastisar med sig våra kuvert (o presenter) på natten efter festens slut.. Dessutom så hade vi "assistans" vid presentbordet, dvs gästerna räckte oss kuverten från andra sidan o så..
    Jag menar, om vi skulle blivit av med pengar så hade det varit väldigt många fingeravtryck på kuverten.

Måste vara svårt att fälla någon för det..
    Men jag hoppas verkligen att ni får reda på vem det var! Det dåliga samvetet borde gnaga rejält..Usch vilken dålig stil

Lycka till!

• Ängla

Jo på de flesta kuvert lär det ju vara en del fingeravtryck av såna som hjälpt till, men enligt Jenny är det bara brudparet och hennes föräldrar (har jag för mig) som hållit i kuverten, de hade inga hjälpredor. Så alla andra fingeravtryck bode väl inte vara där..

Men även om de hittar fingeravtryck, inte ber de väl alla gäster att lämna sina avtryck, polisen alltså? Ja jag vet ju inte hur det går till..

• Hemax

Hoppas inte kuvertet som pengarna låg såldes styckvis... Isf lär det ju finnas fler avtryck där...

• The Ring

Ängla Bra fråga. Det kan jag inte tänka mig att de gör... I vilket fall som helst så är det helt sjukt.

guppien Hoppas du har rätt det där med samvetet! Vilka människor...

Hemax Ja, då är det nog x antal avtryck...

• Lippi

The Ring :

Vad är det jag ska lägga ner? Och exakt vad är det som har spårat ut?

Får jag inte berätta hur lycklig Jenny skall vara, eftersom det faktiskt (oavsett vad du tror) är ovanligt att Polisen har resurserna att gå in på djupet i ett sådant fall.

Jag vet att det inte stod i hennes fråga "Vad jobbar Lippi med?" Men menar du på fullt allvar att du aldrig har berättat varför du sitter inne med viss information, även om det inte stod uttryckligen i TS fråga? Då blir väl inläggen ganska tomma på innehåll. De flesta brukar ju vilja veta varför man hävdar en sak. Hur man kan veta att det man säger stämmer.

Du själv berättade om både dina egna och din väns inbrott. Vad är det som gör att det är ok för dig att berätta detta, men jag får bara precis svara på frågan.

Har du föresten verkligen läst HELA tråden?
    Hur kunde du då missa att det gällde kuvertet som de skulle ta fingeravtryck på?

---------------------------------------

Janny24

Det har aldrig varit meningen att du eller någon annan skulle få uppfattningen att jag inte tror på dig.

Men om du har läst mina inlägg så förstår du nog varför vissa av oss stadsbor kan tycka att det låter osannolikt, med undersökningen.

Som sagt, var lycklig över att du fått så mycket hjälp av polisen. Och så hoppas vi att de tar de skyldiga.

• The Ring

Lippi Vakna. Lägg ner nu så droppar vi denna diskussionen. Ok? Inte lönt att diskutera detta med dig. Härmed avslutar jag detta med dig.

Svar på tråden jävla gäster