The Ring :
Vad är det jag ska lägga ner? Och exakt vad är det som har spårat ut?
Får jag inte berätta hur lycklig Jenny skall vara, eftersom det faktiskt (oavsett vad du tror) är ovanligt att Polisen har resurserna att gå in på djupet i ett sådant fall.
Jag vet att det inte stod i hennes fråga "Vad jobbar Lippi med?" Men menar du på fullt allvar att du aldrig har berättat varför du sitter inne med viss information, även om det inte stod uttryckligen i TS fråga? Då blir väl inläggen ganska tomma på innehåll. De flesta brukar ju vilja veta varför man hävdar en sak. Hur man kan veta att det man säger stämmer.
Du själv berättade om både dina egna och din väns inbrott. Vad är det som gör att det är ok för dig att berätta detta, men jag får bara precis svara på frågan.
Har du föresten verkligen läst HELA tråden?
Hur kunde du då missa att det gällde kuvertet som de skulle ta fingeravtryck på?
---------------------------------------
Janny24
Det har aldrig varit meningen att du eller någon annan skulle få uppfattningen att jag inte tror på dig.
Men om du har läst mina inlägg så förstår du nog varför vissa av oss stadsbor kan tycka att det låter osannolikt, med undersökningen.
Som sagt, var lycklig över att du fått så mycket hjälp av polisen. Och så hoppas vi att de tar de skyldiga.