• Jenny24

jävla gäster

måste bara skriva av mig idag
    idag då vi kom hem från hotellet och skulle titta på alla kortoch presenter mäker vi att det är NÅGON JÄVLA IDIOT som har STULIT PENGAR av oss som vi harfått i present och det var inte lite heller. under fikat är det någon som har haft fräckheten att STULIT av oss. på VÅRAN bröllopsdag........

Ursäckta mitt språk

MEN HUR I HELVETET KAN MAN VARA SÅ JÄVLA BLÅST ATT STJÄLA FRÅM BRUDPARET PÅ DERAS STORA DAG!!!!!!!!!

• Svar på tråden jävla gäster
  • dorislina

Eilenna: Hoppas verkligen också att det ordnar sig för ts. Det är ju bara superbra om polisen nu verkligen kan lägga den tid och pengar det tar. Tyvärr är det ju inte något som är högprioriterat med tanke på alla brott som begås i det här landet. Ofta är det väl så att polisen på de mindre orterna har ännu mindre resurser (tid, pengar och personal) till sådant här.

• Flickan_med_hickan

men hörni vi vet att det inte är högprioriterat nu istööre städer eftersom vi gått över det här typ 10 ggr om inte mer nu... Så kan vi bara hoppas att Jenny24 fått sina pengar hur mycket det än var tillbaka nu. Och eftersom hon inte är här och kan besvara våra frågor så kan vi lägga ner allt det här snacket

• HanOchJag

Håller med Flickan_med_hickan .. tycker det börjar bli för mycket tjafs om polisen och vad dom gör och inte gör. Lite väl mycket av vem som har rätt och vem som har fel oxå tycker jag

• vixen not a tramp

Jag har följt den här tråden sen starten, och det är väl klart man vill veta hur det går!

Jag vet inte om jag är extra misstänksam och jag vill absolut INTE såra någon, men jag börjar få en viss "trollfeeling"....

• Flickan_med_hickan

nja man funderar lite Jenny24 verkar ha gått upp i rök

• Flickan_med_hickan

jag hittar henne endast i den här tråden också...

• HanOchJag

självklart stavar man fel oxå. Diskutera ska det va.

• Lippi

HanOchJag:

Jag visste inte att du var så känsliga, så därför frågade jag:

"Varför går ni in och tittar på denna tråden om den nu är så tjatig? Är det inte bättre att låta bli att gå in här, så slipper ni klaga på att innehållen i inläggen upprepar sig."

Kunde inte i min vildaste fantasi se att någon skulle ta det som ett påhopp.

Nä, så då tar jag väl diskutionen till er mycket mer vuxna nivå och säger.

LÄGG NER! :)

• clary

HanOchJag och Flickan_med_hickan, förstår inte riktigt ert problem. Om ni inte vill läsa en tråd varför går ni in på den?
    Och dessutom be dem lägga ner????

Tänk om jag skulle gå in på alla trådar som ej faller mig i smak,och be dem lägga ner.
    Gillar ni inte längre denna tråd, hitta några andra som passar.Men klaga in på dem som vill skriva något, och be dem inte att lägga ner.

• Nonika

Jag tror mer och mer att det här är ett riktigt troll. Tror att hon satt och funderade på vad som skulle kunna bli en riktigt smaskig och spännande följetång.
    Hon är ju inte här heller. Och tydligen har hennes nick inte synts någon annan stans.
    Men visst, man ska aldrig säga aldrig.

Svar på tråden jävla gäster