• HanOchJag

jävla gäster

Fy fan säger jag bara..

• HanOchJag

Lippi JAG bor i en stor stad, Dvs om du/ni tycker att Gbg räknas dit. Men jag har alltid haft turen att inte behöva ha kontakt med polisen.

Tittar jämt på CSI och tycker det är ett super bra program. Är tvyärr inte såå blond att jag tror att det dom visar där avspeglar verkligheten, Men tycker oxå att om man blivit bestulen på en MASSSA pengar som det verkar som att Jenny24 och hennes man blev så tycker jag inte att det är mer än rätt att polisen då gör vad dom kan för att finna den skyldige.

• HanOchJag

Håller med Flickan_med_hickan .. tycker det börjar bli för mycket tjafs om polisen och vad dom gör och inte gör. Lite väl mycket av vem som har rätt och vem som har fel oxå tycker jag

• HanOchJag

självklart stavar man fel oxå. Diskutera ska det va.

• HanOchJag

Till alla er som tycker att jag och Flickan_med_hickan ska sluta läsa tråden. Era argument stämmer inte riktigt. Som Flickan_med_hickan sa DETTA ÄR VÄL ETT DISKUTIONSFORUM??? VI har väl oxå rätt att säga vad vi vill eller är det bara ni och Lippi som har rätt till det.
    Anledningen till att jag reagerar är just Lippis attityd tillbaka. Allt det började med var enkla åsikter men det fick man tydligen inte ha,. Nä nä ..

Anledningen till att jag tycker att Lippi ska lägga ner är pga av den nonchalanta stilen som hon har. Inte bara en som ska få ha en åsikt och resten apa efter.

• HanOchJag

Lippi Jag kan skriva vad som irreterade mig från första börja och det var din komentar om att dom som bor i stor städer vet hur polisarbete fungerar- jag bor i en stor stad men kändes som att du genom ditt sätt att skriva antog att vi var bönder som inte kunde nåt. Jag lät det gå, Men sen när du börja kalla oss - lilla gumman och dylikt. Blev jag riktigt förbannad. Inte för dina åsikter men för sättet du skrev på. Som att vissa här är mindre värda än andra för att man inte har samma åsikt. Känner att jag inte orkar tjafsa om skit längre.
    JAG ber om ursäkt för att jag bad dig lägga ner ( inte för att jag gjorde det) men för att jag inte från första början gav rätt anledning till varför.

Om du fått en varning för din ifråga sättan så bode jag fått flera.
    Varsegod. Ge mig en

• HanOchJag

Lippi okej. Då ser jag det som färdig diskuterat. Väntar på svar från Jenny24

Svar på tråden jävla gäster