Nä, det var inte för att jag trodde att ni var bönder som jag skrev det utan för att jag antog att inte alla här jobbar lika nära Polisen som jag. Jag tänkte att någon kanske var intresserad av hur verkligheten fungerar i våra storstäder.
Och det är ju som sagt tidigare mestadels ett storstadsproblem.
Därför skrev jag att vi som bor i storstäder har svårt att tro att Polisen har tid.
Mitt första inlägg som var direkt riktat till dig och "the ring", var bara en liten förklaring på vad föregående talare kunde ha menat med att ni tittat för mycket på CSI. Det var absolut ingen dumförklaring.
Du anar inte hur många människor som tror att mycket fungerar som på CSI.
Anta inte att någon har en taskig attityd mot er för att de inte håller med er. Så slipper man mycket bekymmer.
Jag har tyckt att era inlägg har varit bra, ända tills argumenten slutade och LÄGG NER kom in i bilden.
Att bli kallad lilla gumman är väl inget negativt??? Det förstår jag inte i varje fall. Är det gumma som i gammal du tänker på då eller..?
Sen skriver du att jag skulle ha kallat er andra saker och NEJ det har jag inte. Jag går aldrig ner på den låga nivån.
Lilla gumman var mitt värsta "skällsord".
Däremot så har en viss annan person här sagt att jag t.ex. inte beter mig vuxet i mina inlägg och att jag är tjafsig. Då är väl lilla gumman inget att hänga upp sig vid?
Ursäkten är inte godtagen. Du kan inte avfärda mina inlägg med LÄGG NER, bara för att du känner att jag tror att du är en bonde som inte kan något. Hade du inte läst in en egen negativ attityd i mina inlägg, så hade där inte funnits någon. Tänk på det så skaffar du dig inte fler ovänner här.
Jag var vänligt inställd hela tiden, tills jag fick en varning för min fråga till er.