• Juliette

Lelise, vart är du? (Juliette undrar)

Lelise, jag har saknat våran kontakt och jag är så nyfiken på att höra hur det gått för dej!

• Svar på tråden Lelise, vart är du? (Juliette undrar)
  • Juliette

Hej!
    Jag har sökt dej sådär förut också men då fick jag inget svar. Antar att du inte hörde mitt rop*skratt* Hur har det gått med viktminskningen för dej? Har du gått ner allt eller har du fortfarande en del kvar? Jag har gått ner 15 kg sammanlagt nu, så det har gått saaakta men det går ju iallafall neråt!

• Juliette

"Börjar" känna dej nöjd? Du ska ju känna dej SUUUUPER NÖÖÖJD!! Det är ju hur bra som helst, hur mkt har du gått ner sammanlgt och på hur lång tid?

• Juliette

en sak till...
    Jo jag försvann ett tag förut, det blev som för mkt med allt så jag orkade inte med nånting, det var en jobbig period. Och sen när jag kom tillbaka till bröllopstorget så var våran tråd avstängd

• Juliette

Men det är ju super bra!
    Jag har ju inte precis försökt gått ner i vikt hela tiden under min 6 månaders period, så jag är glad att jag tagit mej så långt som jag gjort ändå. Nu känns det inte omöjligt längre och jag är så gott som aldrig sugen på chips eller choklad som jag var sugen på JÄMT förut. Så jag kämpar vidare, vill gå ner mellan 7-10 kg till. Vet inte exakt hur mkt för jag vill stanna där jag tycker själv att jag ser bra ut, har inget behov av att vara trådsmal. Men att väga runt 65-67 till mina 171 tror jag skulle kunna vara lagomt, förut vägde jag dock runt 60 kg. Men men....ett steg i taget!
    När började du äta cambridge? för dte har jag inget minne av att du gjorde när vi hade kontakt. Hoppas det är bra me dej och dina barn och gubben din

• Juliette

Jag har påsar kvar sen jag körde med cambridge för länge sen, brukar kunna ersätta nått mål nångång ibland med dom barar för att dom ska ta slut. Jo det är bara bra med oss, min dotter har varit ledig länge också(sen i slutet på juni) men hon börjar på måndag igen.
    Du har helt rätt i att man inte ska stirra sig blind på vågen! Mådde du bra när du åt cambridge? Jag mådde inge vidare och blev besatt i tankarna på mat och sen fick jag kväljningar tillslut av smaken.

• Juliette

Från början tyckte jag också att det var gott och enkelt, men med tiden blev det bara värre o värre. Jo det är väldigt dyrt, speciellt om man inte lever ensam för då måste man ju laga mat också. Ja jag har varit ledig i sommar och bara tagit det lungt, det har varit jätte härligt för jag behövde verligen ladda batterierna.
    Förstår att det är härligt när lönen kommer, blir lite avis
    Jag är fortfarande singel, men kanske har nån på "G", men jag vet inte, får väll se vad tiden utvisar.

• Juliette

Jo det piggar upp en hel del, men just nu är vi bara vänner och jag vet inte i nuläget om det kommer att bli nått mer än så. Men vi får se
    Ja dessa pengar kan man bli knäpp på*suck*
    När är det du ska gifta dej, är det nästa sommar?

• Juliette

Jo då har du ju lite mer tid på dej, men ett år går kan gå väldans så fort också.
    Förstår att du är trött som jobbar så mkt, om knappt två veckor börjar skolan. Men det har varit skönt att jag varit ledig i sommar och riktigt "laddat batterierna"
    brukar du träna nått nuförtiden?
    Jag har blivit lat i sommar så jag har inte tränat så mkt, har egentligen inte tänkt vidare mkt på vad jag ätit heller, så det var som om när jag gav upp att tänka på mat o träning och sånt, så började jag gå ner i vikt. Konstigt men bra!

• Juliette

Jo det är klart, där har du en poäng!
    Jag har två år kvar så det är rätt länge, men å andra sidan så gick det första året väldans så fort. Jag förstår knappt vart den här sommaren tog vägen, det gick så otroligt fort. Har du haft en bra sommar?

• Juliette

Ja jag tycker också att den bara försvan=/
    Jag har definitivt valt rätt utbildning, men sen om man får jobba med det man vill är ju inte säkert, men så är det ju med allt. Chanserna ökar iallafall om man har rätt utbildning. Vad är du utbildad till?

• Juliette

Dom planerna tycker jag låter jätte bra, det borde du satsa på
    Jag har inte gjort så mkt ihelgen, vi tar det mest lungt och slappar. Men snart börjar stressandet igen med skolan o allt, men i år ska jag försöka ta det lite lugnare. Var oerhört nära att jag blev utbränd i slutet på förra terminen, orken försvann och detsamma gjorde minnet. Men nu har jag återhämtat mej bra och är redo igen Har ni det lika regnigt som vi?

• Juliette

Jo det är skönt med regn ibland, men nu har det regnat så mkt så jag börjar bli lite less på att bli blöt hela tiden eller att gå emd paraply=/
    Jo jag har insett i sommar att jag måste ta hand om mej själv bättre, annars kommer det att sluta med att jag blir helt utbränd och det vill jag verkligen inte.
    Ha en fortsatt trevlig helg!

• Juliette

Jo det regna väll bara ett par dagar här också, men jag hann bli les
    Det lät roligt att fiska kräftor, har inte gjort de sen jag var liten om änns då.
    Nu kommer inte jag att skriva mer här förns till helgen, men jag hoppas du mår toppen bra! *Kramar*

• Juliette

Hej!
    Nu har jag fått tillbaka min dator, så nu kan jag skriva här igen=) Hur har det gått med allt jobbande? Nu är skolan igång igen och ihelgen har jag jobbat så man känner sig lite slut i kroppen just nu.

• Juliette

Men jag jobbar inte ofta, det är väldigt sällan. Nu börjar praktiken på månda så då kommer jag nog inet skriva här så mkt igen, kliver upp 04:30 på morron då, så jag brukar vara rätt sliten på kvällen.
    Förstår att du är sliten, det är jobbigt i längden om man knappt får vara ledigt nånting. Ska du göra nått speciellt ihelgen? Vi ska bara ta det lungt och städa o fixa. Allting har staplats på hög den här veckan, allt med städning att göra alltså Hoppas du får en bra helg och att du är ledig!

• Juliette

vart har du tagit vägen?

• Juliette

Jo jag vet hur det är, tiden räcker inte till alla dagar(knappt någon dag) Det är bara bra me mej, är ute på praktik ett tag till så det är skönt
    Ta hand om dej och försök och få lite vila och skriv när du har tid. Hur går det förresten emd vikten? Jag har stått stilla på 75 kg en lång period nu så det är lite jobbigt...igår kväll så såg jag ut att väga 74 kg men det kan ju pendla lite, har inte vägt mej sen dess heller.

• Juliette

Hej!
    Jag förstår hur du känner, jag har också stått stilla i en längre tid, men nu har jag tagit tag i det igen och nu har jag gått ner till 72,5 kg så det känns bra!
    Jag vill försöka komma ner yill åtminstone 66 kg innan jul..men vi får se hur det går. Är det bara bra me dej?

Svar på tråden Lelise, vart är du? (Juliette undrar)