• Juliette

Lelise, vart är du? (Juliette undrar)

Lelise, jag har saknat våran kontakt och jag är så nyfiken på att höra hur det gått för dej!

• Svar på tråden Lelise, vart är du? (Juliette undrar)
  • lelise77

Hallå Juliette!!

Äntligen hittar jag dig...jag blec jätteglad när jag äntligen fick se ett livstecken från dig!!
    Hoppas allt är bra med dig...

• Juliette

Hej!
    Jag har sökt dej sådär förut också men då fick jag inget svar. Antar att du inte hörde mitt rop*skratt* Hur har det gått med viktminskningen för dej? Har du gått ner allt eller har du fortfarande en del kvar? Jag har gått ner 15 kg sammanlagt nu, så det har gått saaakta men det går ju iallafall neråt!

• lelise77

Juliette:
    Nä jag har tyvärr inte hört dig förrens nu...tur att jag nyss har tvättat öronen!
    Trodde att du hade försvunnit...
    15 kg är ju jättebra..superduktigt!
    För mig har det också gått ganska bra,jag har bara ca 7 kg kvar till min målvikt och jag börjar faktiskt känna mig ganska nöjd!!!

• Juliette

"Börjar" känna dej nöjd? Du ska ju känna dej SUUUUPER NÖÖÖJD!! Det är ju hur bra som helst, hur mkt har du gått ner sammanlgt och på hur lång tid?

• Juliette

en sak till...
    Jo jag försvann ett tag förut, det blev som för mkt med allt så jag orkade inte med nånting, det var en jobbig period. Och sen när jag kom tillbaka till bröllopstorget så var våran tråd avstängd

• lelise77

Det är jätteroligt att du är tillbaka igen och har du har tagit tag i vikminskningen igen!!
    Jag har gått ner 25 kg dels med cambridge och "vanlig sund mat"...detta har tagit mig totalt ca 6 månader!

• Juliette

Men det är ju super bra!
    Jag har ju inte precis försökt gått ner i vikt hela tiden under min 6 månaders period, så jag är glad att jag tagit mej så långt som jag gjort ändå. Nu känns det inte omöjligt längre och jag är så gott som aldrig sugen på chips eller choklad som jag var sugen på JÄMT förut. Så jag kämpar vidare, vill gå ner mellan 7-10 kg till. Vet inte exakt hur mkt för jag vill stanna där jag tycker själv att jag ser bra ut, har inget behov av att vara trådsmal. Men att väga runt 65-67 till mina 171 tror jag skulle kunna vara lagomt, förut vägde jag dock runt 60 kg. Men men....ett steg i taget!
    När började du äta cambridge? för dte har jag inget minne av att du gjorde när vi hade kontakt. Hoppas det är bra me dej och dina barn och gubben din

• lelise77

Huvudsaken ör ju att man är nöjd själv och att kläderna sitter fint...vad vågen visar är ju egentligen ganska oviktigt!
    Jag vet inte riktigt vad jag vill väga...jag tror det är bäst att känna sig för och inte stirra sig blind på vågen!
    Det är alldeles nyligen jag har börjat med cambridge,vågade stog nästan still så jag blev "DESPERAT" och ville få en ordentlig kick.
    Här mår vi alla bra.
    Ungarna har varit lediga hels sommaren så dom är sjövilda,tur att dom börjar dagis nästa vecka!
    Hur är det med er?

• Juliette

Jag har påsar kvar sen jag körde med cambridge för länge sen, brukar kunna ersätta nått mål nångång ibland med dom barar för att dom ska ta slut. Jo det är bara bra med oss, min dotter har varit ledig länge också(sen i slutet på juni) men hon börjar på måndag igen.
    Du har helt rätt i att man inte ska stirra sig blind på vågen! Mådde du bra när du åt cambridge? Jag mådde inge vidare och blev besatt i tankarna på mat och sen fick jag kväljningar tillslut av smaken.

• lelise77

Jag mådde jättebra under kuren och tyckte att det smakade jättegott...jag blev jätteförvånad för jag trodde verkligen att det skulle vara äckligt!
    Tyvärr så är det lite väl dyrt att hålla på med en längre tid,eller så är det bara vi som är fattiga?!
    Har du varit ledig i sommar?
    Jag har jobbat hela sommaren...jobbigt men roligt när lönen väl kommer!
    Är du fortarande singel eller?!

Svar på tråden Lelise, vart är du? (Juliette undrar)