• lelise77

Lelise, vart är du? (Juliette undrar)

Hallå Juliette!!

Äntligen hittar jag dig...jag blec jätteglad när jag äntligen fick se ett livstecken från dig!!
    Hoppas allt är bra med dig...

• lelise77

Juliette:
    Nä jag har tyvärr inte hört dig förrens nu...tur att jag nyss har tvättat öronen!
    Trodde att du hade försvunnit...
    15 kg är ju jättebra..superduktigt!
    För mig har det också gått ganska bra,jag har bara ca 7 kg kvar till min målvikt och jag börjar faktiskt känna mig ganska nöjd!!!

• lelise77

Det är jätteroligt att du är tillbaka igen och har du har tagit tag i vikminskningen igen!!
    Jag har gått ner 25 kg dels med cambridge och "vanlig sund mat"...detta har tagit mig totalt ca 6 månader!

• lelise77

Huvudsaken ör ju att man är nöjd själv och att kläderna sitter fint...vad vågen visar är ju egentligen ganska oviktigt!
    Jag vet inte riktigt vad jag vill väga...jag tror det är bäst att känna sig för och inte stirra sig blind på vågen!
    Det är alldeles nyligen jag har börjat med cambridge,vågade stog nästan still så jag blev "DESPERAT" och ville få en ordentlig kick.
    Här mår vi alla bra.
    Ungarna har varit lediga hels sommaren så dom är sjövilda,tur att dom börjar dagis nästa vecka!
    Hur är det med er?

• lelise77

Jag mådde jättebra under kuren och tyckte att det smakade jättegott...jag blev jätteförvånad för jag trodde verkligen att det skulle vara äckligt!
    Tyvärr så är det lite väl dyrt att hålla på med en längre tid,eller så är det bara vi som är fattiga?!
    Har du varit ledig i sommar?
    Jag har jobbat hela sommaren...jobbigt men roligt när lönen väl kommer!
    Är du fortarande singel eller?!

• lelise77

Jag förstår att det var/är härligt att vara ledig...
    Skulle varit ledig i helgen men jag har tagit på mig extrapass,är livrädd att bli utan pengar!!
    Va bra att du har nått nytt span på gång...såmt brukar alltid pigga upp tillvaron lite!

• lelise77

Jag tyvärr så är det nästan ett helt år kvar...men det kankse är tur för jag har ju fortfarande en bit kvar innan jag känner mig nöjd!
    Då får vi väl se hur det utvecklar sig mellan er...låter ganska spännande!
    Dessa pengar är då alltid ett problem,dom tar ju alltid slut för fort!!
    Jag har jobbat hela helgen och är sååå trött och slut,tyvärr är jag inte ledig förrens på fredag så det är väl bara att kämpa på!!

• lelise77

Jag tror att det blir så ganska ofta eftersom kroppen då kan slappna av och då "rinner" alla kg från kroppen!
    Hur länge har du kvar på din utbildning?
    Jag har mest promenerat i sommar och varit och simmat några gånger!

• lelise77

Det har varit en bra sommar...men tiden har gått jättefort,det känns som om hela sommaren bara har "försvunnit"
    Så då känner du att du har vält rätt utbildning?
    Hoppas du kommer att få något välbetalt jobb sedan!

• lelise77

Det sorgliga är att jag egentligen inte har någon utbildning,jag gick hotell o restaurang på gymnasiet och har läst en del kurser på högskolan men någon "riktig" utbildning har det aldrig blivit!
    Funderar dock att gå till undersköterska i höst genom "jobbet" så jag slipper ta lån och kan jobba under tiden...det borde ju öka mina chanser att få bättre jobb och eventuellt fortsätta till sjuksköterska sedan!
    Vad har du gjort i helgen förresten?
    Fy vad det är klibbigt i luften det är en pina att jobba och man svettas hela tiden!!

• lelise77

Här regnar det också...och det tycker jag är såå härligt!!
    Visserligen börjar det bli lite kyligt och höstlikt men jag tycker att det är skönt att "slippa" värmen ett tag!
    Du måste verkligen vara försiktig så att du inte "bränner ut dig" nu också eller så att du mår dåligt!
    Du måste verkligen ta hand om dig själv....

• lelise77

Här kom det inte så mycket regn att man har hunnit lessna...det har regnat i två dagar men i dag är det sol!!
    I går var vi och fiskade kräftor det var ganska skojigt men naturligtvis så började det spöregna...
    Snart ska jag fara och jobba,jag jobbar kväll hela helgen.
    Tyvärr så är detta mina sista dagar på vikariatet så nu blir det väl bara att springvicka tills jag hittar något annat...lagom roligt men det ger ju pengar!!
    Hoppas ni får en trevlig helg.
    Passa på att njuta och ta hand om dig medans du har tid...innan all stress kommer tillbaka!

• lelise77

Hoppas din vecka har varit bra...och att du har kommit igång med skolan och alla "stressmoment" igen!!
    Här är allt bra...men jag jobbar nästan varje dag,är inte ledig förrens 24 och har då jobbat 15 dagar i sträck!!
    Det börjar faktiskt kännas ganska jobbigt men jag vill ju ha pengarna så vad gör man inte...

• lelise77

Jag är här...jag har bara haft så fullt upp senaste tiden med jobb och sjuka ungar.
    Det märks verkligen att man har börjat jobba för nu för tiden hinner jag aldrig något annat,jag är alltid för trött!
    Hur är det med dig då?
    Hoppas skolan går bra och att du tar hand om dig...

• lelise77

Om jag ska vara ärlig så ids jag inte tänka så himmla mycket på vikten just nu...jag står kvar på samma fortfarande och det känns okej!
    Eftersom det är så fullt upp med allt annat så orkar jag inte lägga tid och energi på vikten också.Vad gör man inte för att få dessa pengar...
    Hoppas allt är bra mer er!!

Svar på tråden Lelise, vart är du? (Juliette undrar)