• viccy

Från vidd 37 till 31 utan träning

Jag bestämde mig att gå ner lite ( från mina 83 kg! ) i februari. Jag gjorde en egen diet utan att träna ( eftersom jag inte har tid , barn och natt jobb mm ) Jag uteslöt allt möjligt vitt jag kunde hitta ( socker, mejeri, mjöl mm ) och det blev jätte bra! Mina måltider är 6 dl varav hälften sallad, fjärdedel pasta potatis ris och en fjärde del kött kyckling fisk. Två mellan mål på 3 dl och en halv liter vatten mellan varje mål.
    Resultatet ? 62 kg 1 juni. Jag har hållt mig där sen dess. Var aldrig hungrig....

• Svar på tråden Från vidd 37 till 31 utan träning
  • viccy

En frukost på 3 dl,
    ett lagat mål mat 6dl,
    ett mellan mål ( frukt 3 dl )
    ett lagat mål 6 dl,
    ett kvälls mellan mål ( grönsaker eller soppa av bär 3 dl )
    Ät rot grönsak och citrus i mängder det skall tydligen öka förbränningen
    HEJ

• viccy

Hej vad roligt att ni är intresserade av hur detta har gått till.
    Sallad är ganska enkelt att mäta i dl, men det finns ett ganska enkelt sätt att mäta sin mat: använd din egen handflata!.
    Tag en handflata med proteiner och en handflata med kolhydrater och två handflator sallad.
    Använda tallriksmodellen det är okej om tallriken inte är mer än 20 cm i diameter ( rakt över ).
    Glöm inte citrus rot och vatten.

• viccy

Atkins det är farligt för levern eller? Vet du det Evelina?

• viccy

Jaha okej då vet jag det. Jag tror däremot att jag aldrig skulle bli mätt, hatar att vara hungrig, får man äta frukt och sallad obegränsat eller finns det mått på det också?

Svar på tråden Från vidd 37 till 31 utan träning