Löshår i Göteborg
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa löshår i Göteborg? Ska dit i helgen och leta. Är det någon annan affär man bara ska besöka när man planerar för bröllop?
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa löshår i Göteborg? Ska dit i helgen och leta. Är det någon annan affär man bara ska besöka när man planerar för bröllop?
Safari - hitta.se/ViewDetailsPink.aspx%3d%3d&Vkid=6587185&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=safari&UCSB%3aTextBoxWhere=g%f6teborg
jag ska oxå använda safaris löshår till mitt bröllop.
Va bra! Vad har de för priser på löshår, (slingor)?
honungen - Ring och fråga?
Tänkte om det var någon som hade köpt där och visste. Det var väl ingen fara??
Jag vet inte men det har vart andra trådar om Safari här och det har bara vart dålig kritik.
Någon här som faktiskt fått sitt hår därifrån och vart nöjd??
Undrar??
jag täönkte ju köpa mitt hår därifrån, men efter mkt dålig kritik så har jag valt att beställa från en tjej på nätet. 2 meter hår +lim frakt och bruksanvisning 1000:- e de bra eller dålig deal ???
Åh nej åh nej! Jag som trodde att jag äntligen hittat ett bra ställe i Safari! Hoppas att perukmakarna é bra då.
Vad är det som har hänt med Safaris hår då?
MakeMeUp - "Fått"? Dom bedriver ingen webhandel, så du får själv gå dit och handla. Om du glömmer påsen får du skylla dig själv. ;) Jag har hört dåligt om deras arbete, men dock inte om håret. Vill du ha människohår och söker bästa kvalitén så ska du köpa remihår (dvs, människohår där fjällen på hårstråna alla ligger åt samma, rätt, håll), om du köper "vanligt" människohår så blir det risigt rätt snabbt, men det är inte affärens fel. Står det inte remi/remy så är det _inte_ bra hår, oavsett om det står "real" eller "tangle-free" eller nåt annat försäljningsknep på det.
ms_krudd - Se mitt svar här ovan. Är det remihår du fått tag på för det priset så är det ok, annars är det dyrt.
Eftersom jag så gärna ville ha löshår så rekommenderade min frisör mig att gå till Safari. Jag kände mig osäker på vilken färg som skulle passa bäst så hon följde med mig och handlade det. Inför den stora dagen borstade hon det och la upp det på rullar, men när hon väl började frisera mig så tyckte hon att mitt egna hår räckte. (Hade köpt en produkt som man sprejar över håret som ska göra att det känns tjockare, som faktiskt fungerar!) Så jag behövde inget löshår! Håret är 2 meter och kostar 350 kr. Det tillkommer spännen som man syr fast håret på för ca 20 kr styck.