Inlägg från: Mastermind |Visa alla inlägg
  • Mastermind

Löshår i Göteborg

Safari - hitta.se/ViewDetailsPink.aspx%3d%3d&Vkid=6587185&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=safari&UCSB%3aTextBoxWhere=g%f6teborg

• Mastermind

honungen - Ring och fråga?

• Mastermind

MakeMeUp - "Fått"? Dom bedriver ingen webhandel, så du får själv gå dit och handla. Om du glömmer påsen får du skylla dig själv. ;) Jag har hört dåligt om deras arbete, men dock inte om håret. Vill du ha människohår och söker bästa kvalitén så ska du köpa remihår (dvs, människohår där fjällen på hårstråna alla ligger åt samma, rätt, håll), om du köper "vanligt" människohår så blir det risigt rätt snabbt, men det är inte affärens fel. Står det inte remi/remy så är det _inte_ bra hår, oavsett om det står "real" eller "tangle-free" eller nåt annat försäljningsknep på det.

ms_krudd - Se mitt svar här ovan. Är det remihår du fått tag på för det priset så är det ok, annars är det dyrt.

• Mastermind

Aurot - Vad du är gör -köp INTE håret på Glitter! Jag tvivlar på att dom har människohår där och skulle dom ha det så är det knappast av bra kvalité (titta på det och det går sönder, ungefär). Vad konstigt att din frisör inte kan tipsa om något bättre ställe, det är ju nästan så man blir rädd när man tänker på att hon kanske använder så pass dåligt löshår i andra kunders hår.

• Mastermind

Aurot - Vad bra! :) Men varför i hela friden rekommenderade hon då Glitter för dig?

Svar på tråden Löshår i Göteborg