Inlägg från: Bettan, Skåne |Visa alla inlägg
  • Bettan, Skåne

Malmö, Lund, Ystad?

Å, här är jag som bor i Malmö och ska gifta mig nästa sommar men har grym beslutsångest och kan inte bestämma festlokal.
    Var faktiskt ute och körde och försökte hitta Bjärsjölagård men utan resultat ; )

Nu lutar det åt Trollenäs slott eller Snogeholm.

Är det förresten nån som har ett tips på en bra sömmerska i Malmö?

• Bettan, Skåne

Tack för tipset, mipaform, ska genast kolla upp.

Själv håller jag på att bli tokig för att vi aldrig kan bestämma oss för festlokal. var igår och tittade på Kronovalls vinslott, helt fantastiskt och väldigt bra upplägg med att de tar en fast kostnad för varje gäst och i det så ingår precis allt och hur mycket dricka av allt! men.... kruxet var ju bara att den kostnaden var på 1500:-/pers och ehh.. det är kanske lite väl mycket.

Ja,ja.. får väl leta vidare men tiden rinner ju iväg.

• Bettan, Skåne

Ja, jag vill jättegärna fika och få snacka bröllop och utbyta lite ideér : )

Vad sägs om att ta det i Malmö?

• Bettan, Skåne

Hmm.... jobbar hela nästa helg, men helgen den 3,4:e sept. skulle passa mig iallafall?

• Bettan, Skåne

Jaaaa, vad kul att ni kan , hoppas fler kan också : )

Akkadakki: om inte annat kan du ju ta med kompisarna (om de står ut med att lyssna på bröllopssnack ; )

• Bettan, Skåne

Åh, vad avundsjuk jag blir på er som redan har kommit till "leta-klänning och leta-fotagraf biten" ; ) själv så har vi ju fortfarande inte kunnat bestämma oss för lokal och det är ju först därefter man kan gå vidare med planeringen. *panik-tiden går*

• Bettan, Skåne

Hmmm... ser ju lite glest ut men är det andra som har lust att ses i Malmö till helgen då? Själv så är det nog den enda tid jag kan, sen drar jobbet igång rejält : )

• Bettan, Skåne

Jo, jag var faktiskt i Kph förrgår och hann ta en sväng in i en brudklänningsbutik som låg på ströget. Tycket faktiskt inte utbudet var så stort i just den affären men de var väldigt trevliga iallfall.

Själv så tänkte jag åka förbi Mipaform som ju ni tipsade om.
    Känner inte att jag har någon direkt brådska då bröllopet är om ett år utan kan leta i lugn och ro : )

• Bettan, Skåne

Phu76: jo, kanske (vet inte än om jag måste jobba då) annars hade jag tänkt att åka dit en annan gång och kanske få prova lite olika klänningar. Tycker de verkar ha jättesnygga klänningar men känner att det ju är hel omöjligt att bestämma utan att få se dom på först, usch... jag är nog en riktig velpanna som aldig kommer att kunna bestämma mig ; )

Vad letar du efter för typ?

• Bettan, Skåne

Bröllop & fest workshop låter ju jättekul. Känner att det kan behövas en hel del inspiration just nu.

Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?