• Akkidakki

Malmö, Lund, Ystad?

E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!

• Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?
  • September-05

Tillhör ju området fast vi gifter oss om en månad. Ska gifta oss i Sjöbo...

• Akkidakki

hihi va kul!! Spännande. Allt klart nu då? Har du några tips för en som precis börjat planera?

• Next

Halloj!
    Jag bor i Hörby och ska gifta mig i juni nästa år? När är det dags för er?

• Akkidakki

3 juni! E nervös redan, fast kyrka å lokal e klart. Har ni haft de bestämt länge? Min sambo fria för ungefär 3 veckor sen... Kul att de finns folk i närheten!!

• Akkidakki

next: glömde fråga vilket datum ni bestämt...

• Next

10 juni. Kyrka är bokad men ingen lokal. Vart ska ni vara? Det blir ju nästan gemensam nedräkning, det är ju bara en ynka vecka emellan. Har du kommit långt?

• Next

Han friade ett par veckor innan midsommar och sen på midsommarafton.

• September-05

Nästan allt fixat. Kan ju höra av mig med en massa tips efteråt... på det som var bra och det som var misslyckat! =)

• Akkidakki

next:
    Vi gifter oss i Östra Kärrstorps kyrka å ska ha festen på ågåden. Finns ju inte så mycke festlokaler å välja på på landsbygden om man vill hålla priserna nere typ på spriten...tänkte åka till tyskland å ladda upp. Blir de stort bröllop? Vi hamnar nog runt en 60 pers.

september-05:
    Låter som en utmärkt idé! Alltid bra med "göra/inte göra lista"

• Buppi

Vi bor i Lund, men ska gifta oss i Vitaby kyrka 22 juli nästa år. Festen blir i Tranesgården i Skåne-Tranås - jättebra festsal där vi får ta med egen mat och dryck. Vi har många tillresta gäster och har bokat hela vandrarhemmet i två nätter så att alla kan sova över och ha en trevlig långhelg.

Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?