Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
Hmm...kanske nåt å fundera på... då får ja ju en klänning exakt som ja vill ha den!! Kanske ska ta en sväng förbi och höra vad hon har att säga...
Idag e de fredag!! Jippi!!
Japp det är det och själv mår man idag som man förtjänar efter en helväll ute med vännerna
Åre bruden 07: Jag vet inte vad hon tar för att få den uppsydd och nummer finns på hemsidan. Hon har sin studio i Kyrkheddinge, mellan staffanstorp och genarp/dalby...
Next: vilka klänningar tittar du på?
Jakthustru: Ett egetdesignat ihopkok. Själv?
Vad har hon för hemsida?
Jag hittade hemsidan
Hej hej... Bor i kävlinge.. eller lite utanför.... Får jag vara med
Blivande Fru G....: Självklart!
Tack för tipset, mipaform, ska genast kolla upp.
Själv håller jag på att bli tokig för att vi aldrig kan bestämma oss för festlokal. var igår och tittade på Kronovalls vinslott, helt fantastiskt och väldigt bra upplägg med att de tar en fast kostnad för varje gäst och i det så ingår precis allt och hur mycket dricka av allt! men.... kruxet var ju bara att den kostnaden var på 1500:-/pers och ehh.. det är kanske lite väl mycket.
Ja,ja.. får väl leta vidare men tiden rinner ju iväg.