Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
För mig passar de bäst om vi tar de en helg eller efter 18 på fredagar... ja börjar jobba kl 6 och jobbar fram till 15 sen har ja typ en timmes pendling så om vi kan träffas en lördag eller söndag så e de de bästa för mig...annars e ja så jäkla trött!!! Ska kolla agendan när ja kan!!! Puss på er nu ska ja sova!!
Ja men helgen är nog bäst för mig me...
Jag kan nog alla helger.... Iallafall vad jag vet nu.. o att det inte blr för mycket i skolan osv...
kram,
har kollat lite i min agenda...kan typ nästa helg sen ser de fullt ut till sista helgen i sept för min del... Skulle väl kunna va mysigt med en söndagsfika innan man ska iväg och jobba igen???
Har vi kommit fram till ngn dag tjejer?
helt OT men visst e han söt denna lilla figuren, blir så glad över och se han så jag måste bara dela med mig
www.2000greetings.com/gecko.swf
Hmm.... jobbar hela nästa helg, men helgen den 3,4:e sept. skulle passa mig iallafall?
Helgen den 3-4 blir bra för min del me
kanske för min del... eventuellt kommer ett par kompisar ner och hälsar på... men annars e ja me!!! Återkommer i ärendet!!
Jaaaa, vad kul att ni kan , hoppas fler kan också : )
Akkadakki: om inte annat kan du ju ta med kompisarna (om de står ut med att lyssna på bröllopssnack ; )
hehe... tror ja säkert dom gör iaf hon... men killarna kan ju sitta hemma och dricka whiskey eller nåt... Som sagt ja återkommer... Hade varit superkul!! Nä nu kallar sängen... Ucsh... nån mer som önskar att dom fick bli hemmafru??? Sov gott!!