Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
Hallå skånetöser!
Vad sägs om en Bröllop och fest workshop
den 16 oktober mellan kl. 12-18?? Man ska tydligen ha det i Kyrkheddinge och jag ska ialla fall dit. Fler intresserade??
Next: Låter kul...vad gör man där?
låter väldigt intressant... Ställer samma fråga som Puh76... va gör man där??
Bröllop & fest workshop låter ju jättekul. Känner att det kan behövas en hel del inspiration just nu.
Next: Både jag och min blivande ska dit!!!
Om ni ska till CPH och prova klänningar så testa denna affär.
www.nicolai-brudekjoler.dk/
Supersnygga klänningar & underbar service. Boka tid!
Lillys på ströget tycker inte jag är jättekul. Deras tärnklänningar är finare än bröllopsklänningarna.
Här är även en annan länk med fler danska ställen. tilbudet.dk/brudekjoler.htm
Där finns bland annat denna länk
www.askepotkjoler.dk/
som säljer begagnade klänningar, de har fler än på nätet så det är bara att boka tid så kan man komma och prova.
Sen vill även jag veta mer om Workshopen! skriv mer ni som vet!
Ms Mk: Det finns en länk från www.mipaform.se angående workshopen!
direkt länk: www.brollopochfest.se/workshop2005.html
Jag och min blivnade ska förmodligen dit. Längtar redan.
Jema
Var det någon som var på mipaform i fredags?
Next
Nej, tyvärr! Vi hade inte tid att åka dit, annars vore det roligt.
Jema
åh vad kul att se att det är fler som ska på workshopen den 16e
Själv är jag uppvuxen i Kyrkheddinge och har bott där i 20 år
Hemvärnsgården är fin.
Är det någon som tänkt ha sin fest där?
Länge sen någon skrev här... Så jag puffar upp lite.
Jag och sambon ska till Kyrkheddinge i helgen och ser verkligen fram emot det. Vi har en hel del små saker som ska på plats och jag behöver iallafall inspiration.
Tårtan som vi bokat är min sambo överförtjust i, medan jag börjar tveka. Vi har beställt en moussetårta men jag börjar vakla åt en med marcipan på utsidan. Någon som har för och nackdelar att dela med sig av?