Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
bokat fotograf idag!! Så jäkla skönt...fick den ja ville ha och på en tid som passar oss perfekt! Ska dit på lördag och kolla på album och snacka om hur vi ville ha de... Dom hade visst en massa idéer. hurra hurra vad ja e glad!!
Hej...
Fick hem underkjolen till min klänning idag...
Passade perfekt..
de jobbiga är att klänningen passar inte än..
Får banta mer o mer..
Blivande Fru G:
du har ju underkjolen iaf kan ju alltid göra succé med bara den...hihi!! Lycka till med dieten... Själv går ja som en galning varje kväll i förhoppning om att nått hg ska försvinna... får ta till lite drastiskare metoder efter nyår om de inte funkar...
Åh, vad avundsjuk jag blir på er som redan har kommit till "leta-klänning och leta-fotagraf biten" ; ) själv så har vi ju fortfarande inte kunnat bestämma oss för lokal och det är ju först därefter man kan gå vidare med planeringen. *panik-tiden går*
Ja de skulle sett något ut va... o komma i bara underkjol
Kanske hade gjort dunder succé..
Ja ... efter nyår får vi ta till drastiska metoder
kram
Så hur blir det? Blir dfet någont r'ff nu till helgen??
ja kan inte... ändrade planer... ska upp till svärföräldrarna i gbg... men ja kommer på den träffen som är i lund på ons... Ska bli kul!!
Akkidakki: Vad är det för träff i Lund? Jag har nog missat den.
Hmmm... ser ju lite glest ut men är det andra som har lust att ses i Malmö till helgen då? Själv så är det nog den enda tid jag kan, sen drar jobbet igång rejält : )
Ja jag ska me på träffen på onsdag i lund...
Kolla inlägg här Om " vänner Lund"