Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
Nu har vi hittat lokalen inför bröllopet... de får bli ett församlingshem med en jätte mysig sal
Billigt och bra
Så nu är både kyrkan + lokalen fixad... samt att klänningen hänger här hemma... tyvärr passade den inte så nu får jag gå på hårdbantning
När gifter ni er?
Blivande Fru G:
Inte så käckt att klännningen inte passar... hoppas de inte e ett hopplöst fall och komma i den iaf!!
Vi gifter oss den 3 Juni i Östra Kärrstorps Kyrka...
Bettan, Skåne:
Har ni bestämmt er för att ha festen på ett slott så lär de nog kosta...verkar som om ni har inriktat er på de iaf... Måste väl finnas en massa lokaler runt Malmö annrs eller? Ja vet inte ja bara tror...bott i GBG i 4 år så ja har inte riktigt fått tillbaka pejlingen här nere...
Nä nu ska ja ut och njuta av den gula runda som inte visat sig på såååååå länge!! Efterlängtad....
ingen av er som har koll på var man kan göra en secret box här i skåneland? Precis fått koll på vad de e och tycker att de verkar lite coolt!!
Nej det var inte så käckt.. Men jag har ju till april eller nått o gå ner i vikt så annars blir det att lämna in den hos en sömmerska som får sy ut den...
kram
oki..vet att ja ligger lite långt fram i tiden, men har börjat kolla lite på rum till bröllopsnatten och har fastnat för Elite Savoy i Malmö... Va så himla trevliga i telefon!! E de nån som har varit på detta hotellet? Min m2b tycker inte att vi ska åka och titta på rummet innan han vill att de ska bli en överaskning, så ja tänkte höra om ni visste hur rummen va... Vet att Elite är en respekterad hotellkjedja, men de finns ju alltid nitlotter...
Jag bor i Helsingborg men gifter oss i Lund. Lunds Domkyrka, juni nästa år. :)
NI har inte lust o ses på enf ika nåongång?
Jo, kanske det, men det beror naturligtvis på när var och hur.
Själv varken bor eller skall jag gifta mig i detta området, men jag jobbar och befinner mig på så vis i Lund varje dag.
ja ja hänger oxå på om de passar... nåt förslag på plats och tid?
Jag hänger oxå med om jag har tid