Malmö, Lund, Ystad?
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
E så skönt å ha nån å skriva av sig med, så alla ni som gifter er nästa år i Malmö, Lund, Ystadområdena, Skriv!! Själv bor ja i Bjärsjölagård för er som inte vet var de ligger så mellan Hörby och Sjöbo typ... Tjing Tjing!!
Jag har beställt min klänning nu från ebay
Här e länken!! Kul om ni vill komma dit!!! Ju fler dessto roligare... Eller hur???!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1208053.html
September-05:
E de inte dax snart?? Hmm tror aldrig att du berätta när du skulle gifta dig, men LYCKA TILL!!!
Bor i Malmö, gifter oss 2/12 nästa år... Lokal och kyrka är preliminärbokad, men vi har inte riktigt bestämt oss ännu...
hej alla!! Hur går de för er?? Själv har ja varit och provat klänning och vet precis vilken modell ja vill ha, men inte exakt vilken klänning... E de nån som varit i KPH och kollat? Fått tips om att dom e kanon på klänningar på andra sidan sundet...
Jo, jag var faktiskt i Kph förrgår och hann ta en sväng in i en brudklänningsbutik som låg på ströget. Tycket faktiskt inte utbudet var så stort i just den affären men de var väldigt trevliga iallfall.
Själv så tänkte jag åka förbi Mipaform som ju ni tipsade om.
Känner inte att jag har någon direkt brådska då bröllopet är om ett år utan kan leta i lugn och ro : )
Bettan: Ska du oxå till Mipa den 23e på deras nyinvigning?
Phu76: jo, kanske (vet inte än om jag måste jobba då) annars hade jag tänkt att åka dit en annan gång och kanske få prova lite olika klänningar. Tycker de verkar ha jättesnygga klänningar men känner att det ju är hel omöjligt att bestämma utan att få se dom på först, usch... jag är nog en riktig velpanna som aldig kommer att kunna bestämma mig ; )
Vad letar du efter för typ?
hej alla!! Tänkte bara tipsa er som letar klänning att Palms på bergsgatan i malmö har 50% på en hel del klänningar!! Va där igår och hittade min!! Dock inte på rea men ändå billig!! Och en helt underbar personal!!
Bettan: jag letar efter en älvliknande klänning..ska förmodligen låta Mipaform sy upp en till mig som jag sett på bild.