• Akkidakki

Malmö, Lund, Ystad?

För mig passar de bäst om vi tar de en helg eller efter 18 på fredagar... ja börjar jobba kl 6 och jobbar fram till 15 sen har ja typ en timmes pendling så om vi kan träffas en lördag eller söndag så e de de bästa för mig...annars e ja så jäkla trött!!! Ska kolla agendan när ja kan!!! Puss på er nu ska ja sova!!

• Akkidakki

har kollat lite i min agenda...kan typ nästa helg sen ser de fullt ut till sista helgen i sept för min del... Skulle väl kunna va mysigt med en söndagsfika innan man ska iväg och jobba igen???

• Akkidakki

kanske för min del... eventuellt kommer ett par kompisar ner och hälsar på... men annars e ja me!!! Återkommer i ärendet!!

• Akkidakki

hehe... tror ja säkert dom gör iaf hon... men killarna kan ju sitta hemma och dricka whiskey eller nåt... Som sagt ja återkommer... Hade varit superkul!! Nä nu kallar sängen... Ucsh... nån mer som önskar att dom fick bli hemmafru??? Sov gott!!

• Akkidakki

bokat fotograf idag!! Så jäkla skönt...fick den ja ville ha och på en tid som passar oss perfekt! Ska dit på lördag och kolla på album och snacka om hur vi ville ha de... Dom hade visst en massa idéer. hurra hurra vad ja e glad!!

• Akkidakki

Blivande Fru G:

du har ju underkjolen iaf kan ju alltid göra succé med bara den...hihi!! Lycka till med dieten... Själv går ja som en galning varje kväll i förhoppning om att nått hg ska försvinna... får ta till lite drastiskare metoder efter nyår om de inte funkar...

• Akkidakki

ja kan inte... ändrade planer... ska upp till svärföräldrarna i gbg... men ja kommer på den träffen som är i lund på ons... Ska bli kul!!

• Akkidakki

September-05:
    E de inte dax snart?? Hmm tror aldrig att du berätta när du skulle gifta dig, men LYCKA TILL!!!

• Akkidakki

hej alla!! Hur går de för er?? Själv har ja varit och provat klänning och vet precis vilken modell ja vill ha, men inte exakt vilken klänning... E de nån som varit i KPH och kollat? Fått tips om att dom e kanon på klänningar på andra sidan sundet...

• Akkidakki

hej alla!! Tänkte bara tipsa er som letar klänning att Palms på bergsgatan i malmö har 50% på en hel del klänningar!! Va där igår och hittade min!! Dock inte på rea men ändå billig!! Och en helt underbar personal!!

• Akkidakki

låter väldigt intressant... Ställer samma fråga som Puh76... va gör man där??

Svar på tråden Malmö, Lund, Ystad?