• Milly_L

-5 kg till okt.

hej tess och cecilia, jag harkar gärna på jag med!
    Ska til Turkiet om 12 veckor och vill gå ner 10 kg tills dess, så ungefär ett kg i veckan.
    längd: 173 cm
    vikt:70 kg
    målvikt: 60 kg

jag tränar på sats och worldclass. försöker träna innan frukost och kanske ett kvällspass ibland.
    Nu har jag hålllt på i 4 dagar, så jag har inte vägt mig än. Tänkte göra det en gång i veckan.
    Äter ni på något speciellt sätt, typ drar ner på kolhydrater eller räknar kalorier??
    själv har jag börjat med halsovakten.se, där man räknar kalorier. Men jag är lite osäker på hur många kalorier man ska äta varje dag.

• Milly_L

Snart har det gått en vecka på mitt nya sunda liv. Har inte vägt mig än, men jag tycker nog att jag känner mig lite smalare.
    Snart ska jag börja med personlig tränare i tolv veckor. ska bli skönt att få träningen upplagt, så det blir så effektivt som möjligt. plus att man gör fettmätningar, ganska kul (och hemskt) att se hur mkt fett som sitter på ens kropp.
    Jag har som sagt ungefär 10- 12 kg att gå ner, ska till turkiet med vänner om tolv veckor. så då hoppas jag verkligen att jag nått dit!

Hur går det för er andra??

• Milly_L

hej alla! idag har det gått 5 dagar sen jag började träna och leva jälsosamt. och i morse vägde jag mig och då visade vågen på +0.3kg!!!!
    fattar ingenting, jag har tränat massa och ätit nyttigt.
    kanske är det så att jag fått mer muskler?? eller har jag ingen förbränning, eller ligger jag på en platå??
    hrmmm, vad tror ni?
    Normalt skulle jag ge upp nu ochbörja äta onyttigt igen, men inte den här gången. nu ska jag fortsätta kämpa och strunta i att väga mig!

• Milly_L

tvillingsjäl
    tack, känns skönt att höra att du upplever samma sak. Jag var nära att ge upp imorse. Men gav mig fan på att fortsätta och idag har jag fått kommentarer på att jag blivit smalare. Ska börja mäta mig.

Vad tränar du för något??

Svar på tråden -5 kg till okt.