Jag har blivit dumpad
ojoj. Jag kan tänka mig hur du känner det. Själv gjorde jag slut med ett ex efter 7 fina år tillsammans. Vi bodde ihop, hade planerat förlovning osv men det blev för mycket för mig. Jag hade alltid trott att det skulle vara vi men jag insåg när allt ställdes på sin spets att jag visserligen älskade honom, men att jag inte var kär/förälskad i honom. Det kändes mer som att leva med en jättebra kompis.
Idag har både han och jag nya partners och vi är väldigt goda vänner. Han säger att han fortfarande efter 5 år saknar mig men han är samtidigt glad att jag gjorde slut så han fick möjlighet att träffa någon som kunde ge honom det han ville ha.
Nu vet jag ingenting om din kille. Kanske har han fått kalla fötter och bara vill ha lite tid för sig själv. Eller så har han inga romantiska känslor för dig längre... I vilket fall som helst så gör det ONT men du måste nog fråga dig själv, Vill jag leva med en man som inte älskar mig? Förtjänar jag inte bättre än så?
Ring honom inte, skrik här på BT i stället. När han ser att du klarar dig utmärkt utan honom, kanske han tänker om...
/Tessi