• pickolina

Bra vs. dåligt sex?!

Jag är lite "deppig" just nu och undrar vad ni har för erfarenhet gällande detta.

Jag har varit med en del killar under åren och jag är en sexuell person som gillar det mesta som har med sex att göra, men just nu är jag deppig och funderar på att ge upp det där med sex..

Det är nämligen så att av alla jag haft sex med så har jag bara haft riktigt bra sex med en person. Det är som att han är från en annan planet än alla andra killar, sådan enorm skillnad är det. Vi är inte tillsammans men eftersom vi har så bra sex så har vi "hållt ihop" i många år.. Det är dock inte därför vi har bra sex, för att vi lärt känna varandra osv, nej vi hade super-sex redan första gången...

Problemet är nu att jag inte vill ha sex med någon annan. Försökt att släppa taget och inte haft sex med honom sedan i höstas men så fort jag träffar någon annan och har sex så blir jag deppig igen... Sex är ju värdelöst när det inte är med honom!

Hoppas innerligt att jag hittar en till som honom, annars ger jag upp sex.. *skratt*

Hur upplever ni det där med olika killar och sex????

• Svar på tråden Bra vs. dåligt sex?!
  • pickolina

Visst har jag känslor för honom..men det är inte därför jag inte kan njuta av sex med andra, utan pga att de helt enkelt inte är lika bra som han är. Jag har inga som helst problem med att ta för mig eller försöka dirigera killen rätt osv men den här killen gjorde/gör ALLT rätt och redan från första gången vi hade sex. Det är som att han är från en annan planet än alla andra killar. Det är det enda sätt jag kan beskriva det på.. Har man aldrig upplevt det så är det nog svårt att förstå, alla andra killar jag varit med har ju oxå varit olika men ändå lika om man säger så... Hmmm, kommer nog att få problem i framtiden tror jag.. *skratt* Vill inte "nöja" mig med något sämre när jag vet hur det KAN vara..

• pickolina

Xite skriver -det brukar ju komma med tiden. Med honom stämde allt till 100% redan från första sekund. På alla plan.. Aldrig varit med om något liknande!..

• pickolina

pumpa

-Jag är absolut inte asexuell eller stel/tråkig i sängen. Jag är en väldigt sexuell person och tycker om i princip allt som har med sex att göra och är definitivt inte blyg för att ta för mig eller ge den andra personen njutning. Jag har alltid varit väldigt uppskattad av de jag haft sex med. Så det är inte problemet alls...

M Magdalena

-Jag förstår dig precis, det är precis vad jag menar. Att träffa någon som inte är av denna värld och sexet inte ens går att jämföra med något man tidigare upplevt. Att ha upplevt detta mirakel som inte går att beskriva med ord gör ju att allt annat "vanligt" sex inte längre känns särskilt upphetsande eller tillfredsställande, tyvärr!
    Det här med att lära känna varandra för att ha bra sex, bläää, det behövs inte om/när man träffar RÄTT person!..

Problemet är nu hur jag går vidare... Känner mig totalt ointresserad av att ha sex med någon annan. Har haft sex med ett par killar efter honom men blev bara besviken och avtänd...

• pickolina

Genus

-Ja någon speciell personkemi har vi definitivt! :D Häftigt men sorgligt samtidigt. Vi har träffats i säkert 4år men det kommer aldrig att bli vi tyvärr, de rätta känslorna finns inte där. Han har väldigt svårt att bli kär. Vi betyder en hel del för varandra och håller ihop, håller kontakten hela tiden och har sex då och då... Fast nu har jag undvikit honom i ett försök att gå vidare, då det aldrig kommer leda någon vart. Fast just nu är jag deppig över det här med sexet så jag kanske måste träffa honom igen.. ;) *hehe*

• pickolina

Låna på du Pink Lady! ;)

• pickolina

Pink Lady

-Visst är det härligt att träffa någon som verkligen vet vad de gör, vad saker och ting sitter utan dirigering. Som gör allt rätt.. Smek, kyssar, oralt osv.. :D

• pickolina

Mastermind

-Jag förstår vad du menar, sexet är en STOR del av en relation. Väldigt viktigt för mig. Det där med vikten känner jag oxå igen, har gått upp en del de sista åren och känner mig inte lika sexig eller rörlig/samma ork.. :( Men vi är sexiga ändå, eller hur?! ;)

Bellas

-Vad skönt att höra. Det ger mig faktiskt lite hopp tillbaka! Hoppas det inte blir alltför många grodor innan prisnen dyker upp.. ;)

• pickolina

Pink Lady

-Jadå jag vet att det inte kommer att bli vi. Efter fyra år så har jag insett att det aldrig kommer hända... Tyvärr kan man ju inte styra sådant. Bara hoppas på att man hittar någon som man passar lika bra/bättre med.

Mastermind

-Håller med Pink Lady. Tror det är våra hjärnspöken som pratar.. Så därför får vi intala oss att vi är sexiga! Tänk på att sexigheten sitter i attityden.. ;) Vet att det känns trist dock eftersom jag sitter i samma sits. Det jobbiga är ju som sagt det där med orken och rörligheten dock.. Hmm...

• pickolina

CareBear

-Skönt att höra! *haha* Då är jag inte den enda.... ;)
    Är nog som du säger gällande högre krav..jag hör definitivt till de mer krävande och kräsna.. :D

• pickolina

Hmmm... Klart det blir bättre om både det fysiska och psykiska stämmer, dvs om man verkligen har känslor. Men sex kan vara riktigt bra ändå. Nu pratar jag inte om sex med personer man inte tycker om alls för det uppskattar jag inte, andra kanske men inte jag. Men killen jag har träffat nu i över 4år tycker jag om väldigt mycket men är inte kär. Vi är kompisar som tycker om varandra och tycker om att ha sex med varandra.
    Att ge en kille som är dålig i sängen en chans..hmm, det har jag försökt med men jag blir äcklad efteråt, avtänd som attans... Jag har verkligen försökt att tänka om och ge killarna en chans men det går bara inte. Ska jag dessutom bara ha sex med de jag är kär i så får jag bli nunna eftersom jag aldrig varit riktigt kär... :(

• pickolina

Tack Mastermind!

Precis så här skrev jag: -Nu pratar jag inte om sex med personer man inte tycker om alls för det uppskattar jag inte, andra kanske men inte jag.

Dvs att ha sex med personer som jag inte tycker om går bort helt för mig!
    Att jag sedan aldrig varit riktigt kär är en helt annan sak, att tycka om någon kan man göra i många olika grader. Jag skulle aldrig ha sex med en människa jag inte tycker om! Många tycker att det är ok men det är det inte för mig... Att jag därimot tycker om sex och haft några killar i mitt liv, 17st för att vara exakt...det tycker inte jag är desperat alls...jag är snart 28år och varit singel hela mitt liv så det är inte alls särskilt många men tillräckligt för att ha en del erfarenhet däremot... Om jag träffar en kille som jag gillar och vi blir k*ta på varandra, vad är det för fel med att ha sex med varandra då??? Nu är du väl ändå ute och cyklar helt "jonnes brud"?!!

Svar på tråden Bra vs. dåligt sex?!