Bra vs. dåligt sex?!
Jag är lite "deppig" just nu och undrar vad ni har för erfarenhet gällande detta.
Jag har varit med en del killar under åren och jag är en sexuell person som gillar det mesta som har med sex att göra, men just nu är jag deppig och funderar på att ge upp det där med sex..
Det är nämligen så att av alla jag haft sex med så har jag bara haft riktigt bra sex med en person. Det är som att han är från en annan planet än alla andra killar, sådan enorm skillnad är det. Vi är inte tillsammans men eftersom vi har så bra sex så har vi "hållt ihop" i många år.. Det är dock inte därför vi har bra sex, för att vi lärt känna varandra osv, nej vi hade super-sex redan första gången...
Problemet är nu att jag inte vill ha sex med någon annan. Försökt att släppa taget och inte haft sex med honom sedan i höstas men så fort jag träffar någon annan och har sex så blir jag deppig igen... Sex är ju värdelöst när det inte är med honom!
Hoppas innerligt att jag hittar en till som honom, annars ger jag upp sex.. *skratt*
Hur upplever ni det där med olika killar och sex????