• Pink Lady

Bra vs. dåligt sex?!

Jag har äntligen träffat någon verkligen verkligen vet vad han gör! Mitt förra förhållnade var en katastrof i säng-väg. Jag är som du, mkt sexuell och älskar verkligen att ha sex..men mitt ex var totalt tvärtom. Att vi kunde leva ihop i 2 1/2år e ett under för mig nu när jag tänker tillbaka.

Jag har dock en liten fråga...ni som varit tillsammans med era partners länge...blir det inte trist i längden? Eller blir det bara bättre ju bättre man känner varandra? De längsta förhållande jag har haft med bra sex varade i ett år..då hade vi definitivt inte "tröttnat" på varandra..men jag undrar de som varit tillsammans i 5år och mer...hur håller ni det vid liv?
    (sorry att jag lånar din tråd) :)

• Pink Lady

pickolina: Ja verkligen, det är som att man klickar totalt utan att behöva förklara vad man gillar osv. Visserligen kan man göra det med, för att "finjustera" lite ;)

Mitt ex, herregud...han fick mig o känna mig oattraktiv eftersom vi hade sex så sällan och det var mest (till 80%) jag som tog initiativ. Jag tyckte det var hur underligt som helst i början eftersom jag aldrig behövt "bett" om det tidigare...det har typ varit tvärtom. Men nu e jag fri från det där och kan se tillbaka och lära mig av mina misstag. Sex är viktigt för mig, och då ska jag inte vara med någon som inte tycker det.

Synd att du o den där killen inte blir tillsammans på "riktigt"...låter annars som ni verkar ha det jättehärligt på flera plan. Är det verkligen så att du vet att ni inte passar ihop, eller är du bara feg i tron att det kan förstöra det förhållande ni har till varandra nu?

• Pink Lady

Mastermind:

Va bra att det inte blivit slentrian! De där med att vikten sätter käppar i hjulet för lusten kan jag förstå...det är viktigt att man själv känner sig attraktiv...jag är säker på att din partner finner dig lika vacker som alltid...men det är oftast ens egna dumma tankar som lägger krokben för en.

Svar på tråden Bra vs. dåligt sex?!