• Bobou

Bra vs. dåligt sex?!

Men... jag förstår inte riktigt att man kan kalla det en klyscha att man har bättre sex med någon man är förälskad i... för mig är det en fullkomlig självklarhet!

Sex utan förälskelse blir ju enbart fysiskt, och hur bra det än är så blir det ju inte särskilt minnesvärt när man bara halva människan upplever det, så att säga. Sex med någon man är kär i är en både fysisk och känslomässig upplevelse. De två går knappt att jämföra med varandra. (Det är extremt svårt att bli engagerad i den andra människan och dens njutning om det är någon man inte ens bryr sig om. T ex: när min pojkvän njuter, så njuter jag, vilket jag inte gör med någon jag inte tycker mycket om.)

Självklart förstår jag att det inte är samma för alla, men jag tycker att det är fel att kalla det en klyscha för jag tror att många känner som jag.

Sedan om du pickolina blir ihop med någon du tycker om men som inte är så jättebra i sängen från början, så är det väl bara att stå ut ett tag tills han lärt sig/du lärt upp honom? (Alla kan nog inte lära sig, men det kanske är värt ett försök...)

Svar på tråden Bra vs. dåligt sex?!