Inlägg från: Mastermind |Visa alla inlägg
  • Mastermind

Bra vs. dåligt sex?!

Vissa verkar helt enkelt födda med den "talagen". ;) Jag har haft superbra sex med två stycken, och det är dom enda två jag nånsin älskat (men om det hör ihop eller ej vågar jag inte yttra mig om). Fast att det _bara_ skulle bara för att man känner något speciellt rent psykiskt är BS. Mitt ex och min nuvarande har passat som pusselbitar till mig. Inte bara deras "form" utan även alla rörelser och positioner.. Ja, det är svårt att förklara och det är nog svårt att förstå om man inte varit med om det, heller. Men en sak kan jag iaf säga säkert: Jag vet inte vad jag hade gjort ifall min sambo vore så himla underbar i sängen. Visst är sexet inte allt, men det _är_ ju en stor del i förhållandet (jag är, precis som ni flesta andra tjejer i tråden, också väldigt "översexuell" av mig). Så jag är väldigt tacksam för att han vet sina saker. ;) :D

Pink Lady - Jag och min sambo/fästman har varit tillsammans i snart 4 år, och sexet är lika underbart som alltid. Men tyvärr så har vi sex mer sällan nu än i början av förhållandet, och det är väl den enda nackdelen med vårt sexliv. Jag tror dock att det mest beror på min viktuppgång det senaste året (jag känner mig inte lika attraktiv och jag orkar/kan inte röra mig likadant som innan heller :(), och inte på att det blivit nån slentrian på ngt sätt. För när vi väl har sex (nu låter det som en gång/år, haha ;)) så är det _aldrig_ tråkigt.

• Mastermind

Pink Lady och pickolina - Jo, absolut. Det är ju _jag_ som känner mig oattraktiv, så problemet ligger ju hos mig. Men på något skumt sätt så blir det ändå jämnvikt nu, för jag är ju som sagt den som vill mest vanligtvis, men nu iom viktdilemmat så vill vi båda lika ofta. Inget ont som inte har ngt gott med sig, eller hur? ;)

• Mastermind

K(å)thet och kärlek betyder ju inte automatiskt att man vet vad man "ska" göra i sängen.. ;) :D

• Mastermind

Ok, första smileyn är en slutparantes, god damn it. BT gör alltid så när sista bokstaven inom paranteserna är å, ä eller ö, och buggen fixas aldrig. :(

• Mastermind

Jonnes brud - Jag tror att du missuppfattade henne rätt grovt. Hon tycker INTE om att han sex med folk hon inte tycker om. Det tolkar jag som att hon INTE har sex med folk hon inte tycker om.

Och det här med desperat.. Måste man vara desperat för att man tycker om sex/har (haft) mycket sex? Skulle du säga samma sak om en kille?

• Mastermind

"han" i andra raden = "ha"

• Mastermind

Maggie s - Ställ INTE upp på något du inte vill. Känner du att han kommer att fortsätta tjata så får du helt enkelt skjuta på bröllopet. Det är ju, som du skrev, inte så kul att gifta sig och skilja sig strax därpå.

Hur länge har ni varit tillsammans?

Svar på tråden Bra vs. dåligt sex?!