Bra vs. dåligt sex?!
Vissa verkar helt enkelt födda med den "talagen". ;) Jag har haft superbra sex med två stycken, och det är dom enda två jag nånsin älskat (men om det hör ihop eller ej vågar jag inte yttra mig om). Fast att det _bara_ skulle bara för att man känner något speciellt rent psykiskt är BS. Mitt ex och min nuvarande har passat som pusselbitar till mig. Inte bara deras "form" utan även alla rörelser och positioner.. Ja, det är svårt att förklara och det är nog svårt att förstå om man inte varit med om det, heller. Men en sak kan jag iaf säga säkert: Jag vet inte vad jag hade gjort ifall min sambo vore så himla underbar i sängen. Visst är sexet inte allt, men det _är_ ju en stor del i förhållandet (jag är, precis som ni flesta andra tjejer i tråden, också väldigt "översexuell" av mig). Så jag är väldigt tacksam för att han vet sina saker. ;) :D
Pink Lady - Jag och min sambo/fästman har varit tillsammans i snart 4 år, och sexet är lika underbart som alltid. Men tyvärr så har vi sex mer sällan nu än i början av förhållandet, och det är väl den enda nackdelen med vårt sexliv. Jag tror dock att det mest beror på min viktuppgång det senaste året (jag känner mig inte lika attraktiv och jag orkar/kan inte röra mig likadant som innan heller :(), och inte på att det blivit nån slentrian på ngt sätt. För när vi väl har sex (nu låter det som en gång/år, haha ;)) så är det _aldrig_ tråkigt.