• Vårbrud -06

Måste ha peppning!!Hjälp...

Tissa

Jag har också tänkt att försöka gå ner ca 5kg. Skulle behöva gå ner ca 15kg för att bli smal, men vill börja lite lugnt. Just nu sitter jag med en naturdietdrink, blev så inspirerad när jag läste cambridgetrådarna. Jag har väldigt svårt för att låta bli godis, just choklad är min passion tyvärr. Har försökt gå ner med viktväktarna mm men det är så svårt. jag tycker det känns som om man tänker på mat och godis hela tiden för att räkna points mm. Nu skall jag försöka röra på mig lite mer, för jag är övertygad om att jag kommer gå ner om jag bara äter mindre portioner, gör bättre val, inte godis varje dag, röra på mig mer. Det kommer du också att lyckas med!!! Så jag följer gärna din kamp och får lite pepp på vägen i godisträsket =)

• Vårbrud -06

Fales brud & Tissa

Det tycker jag att vi gör! Vi försöker vara helt ärliga, jag tror det fungerar bäst. Jag har väldigt lätt för att "glömma" vad jag har ätit... Har precis varit och handlat, fick visa kvittot för att han skall se att jag inte köpt godis. Bra metod det. Önskar att han skulle vara på mig hela tiden. Jag har så svårt för att låta bli godiset, speciellt efter maten när blodsockret faller...

• Vårbrud -06

Nett@n

Är det kromtabletter du menar?

• Vårbrud -06

Hade det varit kort tid kvar till vårt bröllop hade jag hängt på, men våren 2006 är för långt tid att gå utan godis

• Vårbrud -06

eyescream

Grattis! Skall precis åka iväg på ett spinningspass, det är kul!
    Inget godis idag än så länge...

• Vårbrud -06

Tissa

Två kilo är en halv klädstorlek nästan så det är en god bit på väg! Grattis och fortsätt kämma på.
    Jag har väl gått ner 1 kg, men det är nog bara vätskor... =)

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...