• Tissa

Måste ha peppning!!Hjälp...

Hej tjejer!

Jo det e så här gifter mej om ca 2½ månad och vill jätte gärna gå ner 5-6kg! Inte mer för då kommer inte min korsett och klänning att passa....
    Jag e tyvärr sockerberoende men behöver lite hjälp & peppning på vägen...Finns det nån ängel som vill hjälpa mej att nå mitt mål?
    Bara genom att peppa mej och så?
    Erl om där finns andra som osså behöver stöd så kan vi stödja varann varje dag
    Finns det nån som e i samma situation som jag!??

/ Lilla jag

• Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...
  • Tissa

Tack såå Jätte mkt tjejer för alla era positiva tankar & råd!!

Det värsta jag vet vad jag SKA äta men ändå gör jag fel..

Japp det e jag som ska gifta mej den 29 okt hihi

Ätit en skål med lättfil & mussli fårn axa och en stor kopp grönt te Klappar mej på axlen

Hoppas ni fortsätter peppa mej Tusen tusen tack för att ni finns!

• Tissa

Hej hej! jag e här!! hihi

Jobbar natten nu så jag sover på dagen hihi

Ja Fales brud vi gör en dela Kanon!

Vi får stötta varann här och så

Är som sagt sockerberoende och har varit det många år...många tror inte det men så ligger det till...tyvärr. Så därför e det svårare för oss som är så beroende av socker att bara tvär sluta så... Men minska på det har jag iaf!
    Så det e ju bra, det går framåt! hihi

Tusen tack att ni skriver här i "min" tråd och peppar oss som behöver stöd

Kramar /Therese

• Tissa

deal ska där stå ja... hihi

Men vi försöker!!! Ska absolut inte äta godis varje dag! Sak man una sej får det bli LITE nu menar jag lite på lördag..
    Men inget mer..inget mensgidis ätande heller jag brukar ha en förmåga att skylla på det...hhihi

Min mamma & blivande sa då måste du ha mens varje dag! hehe

• Tissa

Åh har fått det här Winsor Pilates nu ! Ska definitivt göra det 4 gånger i veckan till bröllopsdagen! Se om det verkligen e så bra

• Tissa

Liiza

Ja jag känner igen det...

Hur länge har du hållt upp nu? Va du osså sockermissbrukare?

• Tissa

Hello girls!

Inatt när jag jobbade gick det åt skogen.... Dumma jag!!

• Tissa

Halloj! jo då det går sådär...lite bättre men inte riktigt bra ännu

Har ringt ett institut nu för sockerberoende...ska ditt och snacka lite med dem om råd osv. Skönt!

• Tissa

Halloj brudar!

Hur går det för er? köpte tyvärr lite lite godis idag...Dumma jag.
    Men jag har iaf gått ner ca 2 kg!! wiiie! Det e påväg sakta ner iaf!

kramkram

• Tissa

Vårbrud -06

Tackar

Fales brud

Tack så jätte mkt gumman! Va glad jag blir hehe jo dem sitter lite på magen,låren,armarna,brösten...ja lite här & där...hehe
    Många säger att jag e fin som jag är osv. Men man måste ju trivas själv osså,några kg till så e jag nöjd

Kramkram på er

• Tissa

Fales brud

oki vad heter du där?

• Tissa

Halloj tjejer!

Jag har varit skit duktig!!!
    Fattar inte det... hehe brukar alltid trilla dit igen efter nån dag men nu har jag hållt mej!
    Gått ner snart 3 kg! wiiie!!! Helt otroligt...fan va glad jag e!

*Tess*

Jag har varit sockerberoende i mååånga år och det är nu på det senaste året jag erkänt för mej själc och andra att jag e det. Det är skit tufft...Folk förstår inte riktigt ändå..Jo dem som e i samma sits som jag själv. Nu har jag bättrat mej jätte mkt! åt lite snask den 1/9 men inget nu och jag känner mej så glad & mkt piggare! Har även börjat träna så då får man lite mer motivation osså tycker jag!

Lycka till! kram

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...