• Fales brud

Måste ha peppning!!Hjälp...

Hej
    jag slår ju också till den 29:e , och behöver gå ner nåt kilo med. det är svårt jag vet men du KAN! jag testade en gång för länge sedan att sluta med godis... då sa jag EN vecka utan godis. efter en vecka var jag inte sugen längre.

ska vi ingå en deal tillsammans??

• Fales brud

Min m2b gick ner 10 kg på viktväktarna nyligen.. på 13-14 veckor
    nu skippar han bröd (äter bara knäcke) utan smör och håller vikten bra. har lärt sig äta mindre portioner och inte godis varje dag osv tror ni jag hade dåligt samvete när jag åt mer än honom..?

• Fales brud

Hi Hi träffas alla 29 okt brudar här med??
    Jag sa i Fredags : inget godis innan bröllopet och helst ingen läsk (Bara vatten föreslog m2b,, vet inte riktigt om det går... )

Iaf i måndags när jag jobbade blev jag så hungrig och inte köpte jag frukt då, nej av gammal vana blev det 2(!) chokladbitar. det var typ 2 för 15...

måste låta bli, hänger ni med på : INGET GODIS FÖRE BRÖLLOPET!?

• Fales brud

Tissa
    du är inte dum du är "beroende"
    ladda upp med frukt och vatten nästa gång.

JAg är lite stolt. igårkväll tog m2b en glass (sent) jag stod emot även om jag kunde ha klämt två. men efteråt kände jag mig starkare..: jag kan.
    men jag tror inte jag har samma "beroende som er. försök lägga energin nån annanstans...
    typ pyssla, läsa eller bröllopssurfa...

• Fales brud

just nu höll jag på att klanta mig: treåringen kom springande i 110 - mamma, mamma det är lördag, kan du ge mej godis...snälla!
    tog ner en ask. när jag tog en bit till honom höll jag på att ta en jag med.... men så kom jag på mig själv...stjäla barnets lördagsgodis (har väl hänt nån gång, ja!)

• Fales brud

vart har ni tagit vägen , hur går det?

• Fales brud

Tissa
    jag kikade i andra länken på dig i din klänning. Urtjusig förresten!
    men en liten undran: var sitter dina extrakilon du är ju ursnygg som du är!
    nu menar jag inget illa!!! de flesta vill ju gå ner nåt kiloextra, jag med. men du ser bra ut redan nu, tänk på det.
    jag inser att ett sockerberoende är nåt att ta itu med. jag har klarat mig ifrån godis hittils men i kväll "tröstäter" jag.
    ensam med barnen i tre dagar, lite jobbigt...

• Fales brud

Det är inte det att jag inte förstår dig!!!
    Jag känner precis likadant.
    Har ju "bullmage" efter två små.

finns numera på FL jag med. men har bara hunnit "skriva in mig" och barnen.

• Fales brud

Tissa
    Jag är "pannkaksmamman".
    fast eftersom jag hänger här mest har jag knappt vart där. om ett tag när jag passerat 29:e hänger jag väl där...

för övrigt har jag trillat dit. jag unnade mig godis en kväll. när m2b var bortrest. (jag skrev visst den kvällen) nu kan jag inte låta bli längre.. ätit varje dag...
    igår när jag jobbade satte jag i mig 2,5 hg...
    gissa om jag ser ut som en fjortis i ansiktet.
    försökte lägga av med mjukt och vitt bröd.. gick inte heller så bra. får nog be sambon tjata på mig mer!

• Fales brud

Tissa
    Jätteduktigt!!
    fortsätt så!
    Unna dig inte godis utan kanske en sak eller nåt!

Svar på tråden Måste ha peppning!!Hjälp...