• drömbrud

Bröllopsnatten, oskuld

Hej alla !!
    Jo jag och min pojkvän ska gifta os ( woho) Vi har vart tillsamasn i tre år, men vi är båda oskuld. Vi ville vänta tills vi gifter oss och det är snart..:D
    Jag har bara en liten fråga...
    Ska man ta bort håret runt könet helt med laser? Tycker han att hår är äckligt? Tänk om han inte vill ha sex med mig för det!!! Jag vågar inte fråga honom om de så här...*nervös*
    Jätte tacksam för alla svar och Hjälp med allt...Tack igen...

• Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld
  • drömbrud

Okej, men asså. Hoppas verkligen det... Han har ju kanske förhoppningar och så? Eller hur...Fast det e klart, han älskar ju mig..( :D )

• drömbrud

Joooo, Det har vi ju gjort, men jag vill ju ta hjälp från andras erfarenheter. Och fall han inte är helt ärlig på det området etc tec...

• drömbrud

TACK så mycket mastermind...
    Ska ta upp det här med han.:D
    Tycker det nog är en intressant disskution :P
    Har ju några månader(5, hahah) att förbereda oss på allt...
    Tack igen, lycka til med allt...

• drömbrud

Tack (vet att det är ovanligt med att vänta tills den natten med för oss är det självklart)
    Han har inte sett mig naken, bikini bara...Men myser det gör vi ju..:D
    Och bikinilinjen bruka jag raka när det är sommar, men irreterad hud kommer gämt, orka ( därför tänkte jag laser)...

• drömbrud

Ni har säkert rätt...:D

• drömbrud

Hahha, jo det blir det säkert. Har funtat på det extra mycket nu efter alla inlägg, har slutat oroamig..danke..:P

• drömbrud

Tror inte han vill att jag ska hoppa ner för Eiffeltornet..:P
    Men jag förstår vad du syftar på...
    Men jag kommer ju inte ta bort allt heller...Och om jag tar bort i biinilinjen med laser så gör jag det för att jag själv skulle känna mig "frächare"...

• drömbrud

Sooo true...
    Blir bara äckligt på nått sätt...Don't know why?

• drömbrud

Mrs J.R
    Jag heter faktiskt inte Jolien...Även fast jag tycker att det är ett mcyket fint namn...

• drömbrud

Hello alla igen...
    Tack så mycket Tess00 det du skrev glädje mig mycket...
    Mastermind är någon person här på forumet alltså inte något "crew" som har hand om stället om det var det ni´trodde...:D
    Kul att ni fortfarande skriver..:Själv har jag fullt upp med det ena och det andra, sååå lång tid är det inte kvar...:D
    hehe
    kram

Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld