• drömbrud

Bröllopsnatten, oskuld

Hej alla !!
    Jo jag och min pojkvän ska gifta os ( woho) Vi har vart tillsamasn i tre år, men vi är båda oskuld. Vi ville vänta tills vi gifter oss och det är snart..:D
    Jag har bara en liten fråga...
    Ska man ta bort håret runt könet helt med laser? Tycker han att hår är äckligt? Tänk om han inte vill ha sex med mig för det!!! Jag vågar inte fråga honom om de så här...*nervös*
    Jätte tacksam för alla svar och Hjälp med allt...Tack igen...

• Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld
  • Mastermind

Om du är seriös: Nej, ta inte bort håret med laser. Har han inte uttryckligen sagt något om att hår är äckligt (har du frågat honom?) så tycker jag att du ska låta det vara som det är. Om du inte vill ansa det för _din egen skull_ såklart.

• Ellte

Nejnejnej :) Han älskar ju dig för att du är du!

• drömbrud

Okej, men asså. Hoppas verkligen det... Han har ju kanske förhoppningar och så? Eller hur...Fast det e klart, han älskar ju mig..( :D )

• Mastermind

Men prata med honom, då? Herregud, ni ska ju gifta er, då ska ni ju kunna prata om ALLT.

• drömbrud

Joooo, Det har vi ju gjort, men jag vill ju ta hjälp från andras erfarenheter. Och fall han inte är helt ärlig på det området etc tec...

• Mastermind

Jolien - Då får du väl helt enkelt lita på din fästman? Ärligt talat så vet nog inte han heller vad han föredrar eftersom han inte haft sex innan. Så kör au naturelle på bröllopsnatten (om ni ens orkar ha sex då; en hel bröllopsdag tär på krafterna) alt. ansat (om det får DIG att känna dig bättre), men _inte_ rakat. Har du inte rakat dig innan så är inte bröllopsnatten ett bra tillfälle att testa på. Huden kan lätt bli irriterad och hur kul är det med små röda prickar där nere som dessutom kliar? Nej, vill ni testa rakning så gör det efteråt. Ni har ju resten av livet på er att prova er fram.

• drömbrud

TACK så mycket mastermind...
    Ska ta upp det här med han.:D
    Tycker det nog är en intressant disskution :P
    Har ju några månader(5, hahah) att förbereda oss på allt...
    Tack igen, lycka til med allt...

• Ei saa peitää

Om han är oskuld så tror jag han har andra saker att tänka på än om du är rakad eller ej. Och ta inte bort det med laser om du inte ens testat hans reaktion när du är rakad.

Sen tycker jag nog ni kan utforska varann på det sexuella planet och ändå vara oskuld före bröllopsnatten. Då blir det mindre nervöst och trevande och mer njutningsfullt skulle jag tro. Det svåra är väl att hålla sig tills dess när man utsätts för frestelsen.

• LisenL

Hej!
    Först måste jag säga att det är starkt att vänta till b-natten. Få klarar det.. Men håller med föregående, mys lite nu innan bröllopet så att ni är mer bekväma med varandra.
    En undran bara, har han aldrig sett dig naken? för i så fall har han ju sett ditt hår och vet hur du ser ut och då är det väl inget problem.

• halstabletten

Jag skulle inte heller raka allt på en gång! (trots att jag idag är helrakad)

Har du mycket hår så kan du klippa det lite kortare och kanske raka lite på sidorna (bikinilinjen). Se till att ha någon oparfymerad fuktighetskräm att smörja in med, och torraka INTE! (lättare att irritera huden då)

Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld