• drömbrud

Bröllopsnatten, oskuld

Hej alla !!
    Jo jag och min pojkvän ska gifta os ( woho) Vi har vart tillsamasn i tre år, men vi är båda oskuld. Vi ville vänta tills vi gifter oss och det är snart..:D
    Jag har bara en liten fråga...
    Ska man ta bort håret runt könet helt med laser? Tycker han att hår är äckligt? Tänk om han inte vill ha sex med mig för det!!! Jag vågar inte fråga honom om de så här...*nervös*
    Jätte tacksam för alla svar och Hjälp med allt...Tack igen...

• Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld
  • HippieJo

Det finns mycket som är naturlig men som folk tycker är avstötande. Det är en vanesak tror jag. Själv skulle jag kunna tycka att svett, snor och långa näshår t.ex. kan vara ganska avstötande, men allt är helt naturligt ;).

• drömbrud

Sooo true...
    Blir bara äckligt på nått sätt...Don't know why?

• Sanasol

För mig handlar det mer om att hamna nära varandra, det är en annan känsla om det inte är en massa hår emellan och ivägen för allt det fina och sköna man kan göra.

• Ung drömmare

Du får tänka på att håret där nere är till för att skydda så att ta bort permanent låter lite vanskligt. Du kan alltid ta bara bikinilinjen med vaxning och kanske ansa lite där du känner att du behöver. Men vad är det för fel att visa att man har hår? Det är ju att visa för honom hur du är skapad, att göra sig slät för hans skull är att ge honom en falsk bild av kvinnans kön. Jag tror inte att han går och rakar sig där nere så varför ska du? Önskar dig all lycka!

• gos-nos

En kompis rakade sig under ett helt förhållande, för att få mer oralsex. Det var inte det enda hon fick, utan även massvis av urinvägs- svamp- och hårsäcksinflammationer. Det är betydligt äckligare än lite mysigt kroppshår.

• Mrs J.R

jolien får mig osökt att tänka på joline hon som var på förlovningsfestsom blev till ett helvete pga henne.....
    ville bara säga det

• drömbrud

Mrs J.R
    Jag heter faktiskt inte Jolien...Även fast jag tycker att det är ett mcyket fint namn...

• Mrs J.R

nej det hette inte hon heller

• abnocto

Om man har varit tillsammans i tre år och ska gifta sig, KAN MAN INTE PRATA MED VARANDRA DÅ?
    Och en liten undran, vad har ni gjort dessa tre år, hållt varandra i handen?? Även om man är oskuld så rör man väl varandra?
    Jag bara undrar.....

Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld