• drömbrud

Bröllopsnatten, oskuld

Hej alla !!
    Jo jag och min pojkvän ska gifta os ( woho) Vi har vart tillsamasn i tre år, men vi är båda oskuld. Vi ville vänta tills vi gifter oss och det är snart..:D
    Jag har bara en liten fråga...
    Ska man ta bort håret runt könet helt med laser? Tycker han att hår är äckligt? Tänk om han inte vill ha sex med mig för det!!! Jag vågar inte fråga honom om de så här...*nervös*
    Jätte tacksam för alla svar och Hjälp med allt...Tack igen...

• Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld
  • Tess00

Gud så vackert, tänk att få vara fösrt med sin man eller fru WOW måste ge er stor kredit för det! Jag tycker inte du skall greja för mycket. Jag tycker att du skall trimma dig och sedan om det behövs raka dig på sidorna.Alltså klipp uppepå och raka endast på sidorna..that will be nice och de flesta grabbar är mer än nöjda med de. Låten killen se dig narutlig från början då blir det sexigare senare om du vill ta bort mer eller fixa och trixa för att krydda sexlivet. Så ta inte bort för mycket utan låt honom se dig ganska naturligt först

• Mastermind

Startinlägget är skrivet den 22a aug.

• Mrs J.R

MAstermind: ???? jag kanske är dum nu men vad menas?

• drömbrud

Hello alla igen...
    Tack så mycket Tess00 det du skrev glädje mig mycket...
    Mastermind är någon person här på forumet alltså inte något "crew" som har hand om stället om det var det ni´trodde...:D
    Kul att ni fortfarande skriver..:Själv har jag fullt upp med det ena och det andra, sååå lång tid är det inte kvar...:D
    hehe
    kram

• ica i rutan

Hej Jolien och alla andra!

Har bara en fråga till Jonnes brud...
    Jag har sett dig i ganska många trådar nu, och du skriver alltid mycket provocerande och faktiskt kränkande inlägg. Är du medveten om att de som är TS i dessa trådar är ganska sårbara och att du kanske gör människor ledsna med dina brutala inlägg? Jag tycker faktiskt du ska ta och coola ner dig och välja dina ord lite bättre. Det är ju det som är fördelen med att sitta vid en dator jämfört med att prata...man kan tänka igenom det man vill ha sagt ordentligt!
    /ica

Ps: Lycka till, Jolien! Som (nästan) alla andra sagt: din blivande man kommer att älska allt på din kropp, du behöver inte vara orolig!

• Jonnes brud

Ursäkta TS att jag lånar din tråd!

ica i rutan:

Vilka inlägg tycker du att jag är provocerande och kränkande i? Vilka brutala inlägg är det du tänker på? Känner mig lite frågande eftersom jag så gott som hela tiden försöker peppa tjejer att bli starka och självständiga. Däremot finns det TS som ständigt återkommer med de mest fantastiska trådar och DE vill verkligen provocera. Då kan jag däremot hålla med om att jag också provocerar, men det tål nog både TS och dem som känner igen henne/honom.

• Matilda79

Hej!

Vad kul att höra att det fortfarande finns en och annan som valt att vänta till bröllopsnatten. Jag har gjort detsamma. :)
    Jag tror inte heller att du behöver bekymmra dig för det här med könshåret, ni kommer nog båda att vara helt inställda på den andra biten. ;)
    Dessutom så tror jag att han enbart kommer att tycka att du är det vackraste han sett.

Lycka till med allt och ha ett underbart bröllop (och bröllopsnatt ;))

//Matilda

• magdan

Håller med Matilda!
    Jag (vi) väntade också till bröllopsnatten och det ångrar jag verkligen inte!!

• Ei saa peitää

Ville bara säga att bara för att man haft sex före bröllopsnatten behöver inte betyda att man haft sex med nån annan än den man gifter sig med. Så är det i alla fall för mig och min man. Men jag önskar dig lycka till Jolien och bry dig inte om håret för ni kommer att ha fullt upp ändå.

• Valli

Okej, nu orkar jag inte hålla mig längre: Vad betyder TS???

Och jag tycker INTE Jonnes brud skrev nåt fel. Håller med henne helt. Inget fel i att uppmuntra tjejer att låta bli hyveln.

• Mastermind

Valli - TrådStartaren. :)

• Sköööönt...

TS = Trådstartaren tror jag va?...

• ica i rutan

Jonnes brud
    Äsch, jag blev bara lite trött efter att ha sett dina inlägg i ganska många trådar där många av dem var rätt "gå-påiga". Just i den här tråden var du inte så "farlig" , men jag reagerade nog pga alla inlägg sammanslaget.

Är ditt syfte att få tjejer att stå på sig så ber jag dig om ursäkt. Det är självklart att vissa behöver tuffa till sig, och jag håller med om att somliga kan behöva hjälp på traven.
    Det var kanske bara jag som inte har fattat ditt budskap utan uppfattat dig som provokativ? Som sagt, nu när jag förstår syftet så: Förlåt!

/ica

Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld