• drömbrud

Bröllopsnatten, oskuld

Hej alla !!
    Jo jag och min pojkvän ska gifta os ( woho) Vi har vart tillsamasn i tre år, men vi är båda oskuld. Vi ville vänta tills vi gifter oss och det är snart..:D
    Jag har bara en liten fråga...
    Ska man ta bort håret runt könet helt med laser? Tycker han att hår är äckligt? Tänk om han inte vill ha sex med mig för det!!! Jag vågar inte fråga honom om de så här...*nervös*
    Jätte tacksam för alla svar och Hjälp med allt...Tack igen...

• Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld
  • drömbrud

Tack (vet att det är ovanligt med att vänta tills den natten med för oss är det självklart)
    Han har inte sett mig naken, bikini bara...Men myser det gör vi ju..:D
    Och bikinilinjen bruka jag raka när det är sommar, men irreterad hud kommer gämt, orka ( därför tänkte jag laser)...

• nano

*Kan* man ens ta bort så mycket hår med laser? Är inte det för enstaka hårstrån, mest?

I vart fall, Han kommer inte att vägra sex med dig pga att håret. Det är jag mer än hundra på :)
    Tror att du skulle kunna färga det grönt utan att han skulle bry sig, om det är första gången.

• pumpa

Undrar om han kommer raka sin apparat?

Klart du ska ha kvar busken. Och skall du nu trimma den lite, går då det med hyvel el nåt. Laser verkar vara lite väl drastikst. Men jag vet inte..

• Sara_the_star

Du behöver väl bara ansa anser jag men sen så bör du egentligen göra det som känns bäst.
    Gör det som känns bäst så att du inte har det i tankarna när bröllopet är över. :D

Sen så tror jag att du kommer att tänka på annat och inte ens bry dig om hur du ser ut när festen är över och ni ska samspela. :)

• drömbrud

Ni har säkert rätt...:D

• pumpa

Jag kan inte minnas att jag en enda gång reflekterat negativt över en kvinnas skötes päls. I stundens hetta blir det oväsentligt liksom

Vid mitt första samlag var jag ganska koncentrerad på andra saker än det...

• drömbrud

Hahha, jo det blir det säkert. Har funtat på det extra mycket nu efter alla inlägg, har slutat oroamig..danke..:P

• Jonnes brud

Men hallå!!! Om du ska ta bort hår så gör det för din egen skull och inte för din M2B:s skuil. Tänker du göra som han "vill" om han tycker du ska banta, förstora brösten eller hoppa från Eiffeltornet?

• drömbrud

Tror inte han vill att jag ska hoppa ner för Eiffeltornet..:P
    Men jag förstår vad du syftar på...
    Men jag kommer ju inte ta bort allt heller...Och om jag tar bort i biinilinjen med laser så gör jag det för att jag själv skulle känna mig "frächare"...

• Jonnes brud

Det spelar ingen roll vad eller hur mycket du tar bort; gör det för din egen skull.

En allmän fråga! Varför tycker folk att kroppsbehåring är så äckligt? Det är något alla får, förr eller senare, om de inte har någon sjukdom som ger håravfall. Varför är det som är naturligt så frånstötande?

Svar på tråden Bröllopsnatten, oskuld