Bröllopsnatten, oskuld
Men hallå!!! Om du ska ta bort hår så gör det för din egen skull och inte för din M2B:s skuil. Tänker du göra som han "vill" om han tycker du ska banta, förstora brösten eller hoppa från Eiffeltornet?
Men hallå!!! Om du ska ta bort hår så gör det för din egen skull och inte för din M2B:s skuil. Tänker du göra som han "vill" om han tycker du ska banta, förstora brösten eller hoppa från Eiffeltornet?
Det spelar ingen roll vad eller hur mycket du tar bort; gör det för din egen skull.
En allmän fråga! Varför tycker folk att kroppsbehåring är så äckligt? Det är något alla får, förr eller senare, om de inte har någon sjukdom som ger håravfall. Varför är det som är naturligt så frånstötande?
Ursäkta TS att jag lånar din tråd!
ica i rutan:
Vilka inlägg tycker du att jag är provocerande och kränkande i? Vilka brutala inlägg är det du tänker på? Känner mig lite frågande eftersom jag så gott som hela tiden försöker peppa tjejer att bli starka och självständiga. Däremot finns det TS som ständigt återkommer med de mest fantastiska trådar och DE vill verkligen provocera. Då kan jag däremot hålla med om att jag också provocerar, men det tål nog både TS och dem som känner igen henne/honom.