• 10 kg kvar..

Cambrigde Anhängare

Hello!

Kan berätta att dag 3 (idag) har inte varit helt smärtfri, men betydligt bättre än gårdagen!

Hoppas bara på att det blir bättre imorron.. inte roligt heller att sitta hemma på lördagen när alla andra har kräftskivor osv. men det är väl som jag läst i de gamla trådarna; det är inte så många veckor det rör sig om!! Bara att kämpa och hålla ut... *puh*

Hur går det för er andra?

Jag har kommit på att det blir mer matlikt och mättande om man äter sina milkshakes som soppa och dricker t ex te till! Kanske kan funka för någon annan också?

Lycka till alla! & Kämpa hårt nu...

massa kramar!!

• 10 kg kvar..

Hej igen!

Smurfen,
    vad hände? Du lät ju så motiverad i det första inlägget.. men en vv-meny är inte så mycket att hänga upp sig på tycker jag! Shit happens & det är bara att bita ihop igen! Enda skillnaden med kombinerad kur är ju att det går lite långsammare och det är ju inte hela världen, man ska ju som sagt leva och må bra också!! Annars skulle det ju aldrig gå ändå, eller hur?!

Mno,
    hur går det för dig? tredje dagen idag? en av de värre, men kämpa dig igenom idag så kommer det bli bättre!!!

Själv har jag min 4:e dag idag.. och har haft flyt hela dagen! Var inte ens hungrig när jag vaknade och blev dessutom tokmätt på min milkshake! Kom in på min reservplats på universitetet & hittade till slut tröjan på Indiska som jag letat runt halva stan efter en vecka nu.

Kom igen nu tjejer! Håller tummarna för oss allihopa!

massa kramar

• 10 kg kvar..

Hej!
    Kul att det kommit lite nykomlingar hit! Men vart tog de gamla vägen??

Har nu klarat 7 dagar på ren kur utan att fuska en enda gång.. men så idag så gick det utför! Började med nektariner och gick över till ett kakpaket (old habits die hard..) *uscha* känner mig inte så nöjd med mig själv kan jag tala om

Planen är iaf att gå tillbax på ren kur imorron... Tror ni det kommer bli lika jobbigt som de tre första dagarna igen? *skraj*

Lycka till och berätta hur det går för er?!
    kramisar

Svar på tråden Cambrigde Anhängare