• Johanna

Cambrigde Anhängare

Hej!
    Då hakar jag oxå på er trots att jag kör med nutrilett.
    Jag har ungefär 20-25 kg att kämpa bort.
    Jag dricker en smart carb (färdigblandad nutrilett & kall)till frukost.
    Till lunch äter jag gi-mat och middag en gi bar. Men visst borde jag väl ta en bar el smart carb nu på kvällen oxå, annars blir det kanske för lite?

• Johanna

Hello!
    Här går det kanonbra är inte ens hungrig.
    Åt en himla god sallad till lunch med kräftstjärtar, mozzarella och avocado.
    På kvällen äter jag en bar och en drickfärdig nutrilett.
    Visst är det dyrt, men vad kostar inte all godis och mat man annars äter??

• Johanna

Hallå alla kämpar!
    Här går det fortfarande bra, käkade kebab utan bröd till lunch.
    Känner mej supermotiverad, 67 kilo here i come *skratt*
    Det är nog ingen större skillnad på cb och nutrilett, jag har testat båda. Men jag gillar inte nutriletts påsar utan bara bars och drickfärdig.
    Hur går det för er andra?

• Johanna

Här går det bra.
    Angående att CB är testat på överviktsenheten ska man ta med en nypa salt, det var länge sen överviktsenheten fanns på karolinska i solna. Det står bara att det är testat inte vad dom tyckte om det.
    Stephan rössner får säkert bra betalt för att stå med sitt namn också. Bantningsbranschen är en stor industri där många vill tjäna pengar på oss feta. Lita inte på sådan reklam.Därmed så menar jag inte att cb är sämre än nutrillet utan mer menat som en tankeställare.

• Johanna

Hej!
    Fru 2006- nutrilett är väl lite billigare och lättare att få tag i, finns i vanliga mataffärer.
    jag köpte precis en laddning på ica maxi(där är dom billigare)
    jag har bara kört i en vecka och jag kör inte ren kur utan äter en nyttig lunch.
    vägde mej i dag och jag har nu gått ner 3 kg på en vecka.

• Johanna

Hello, här går det utmärkt.
    Hoppas det går bra för er andra.
    Fru 2006; till frukost dricker jag en kall nutrilett på tetra (chokladsmak)den är kanongod.
    Till lunch äter jag mat och middag tar jag en bar och sedan en till drickfärdig
    Jag klarar inte av något pulver för det är inte gott. Cb kan jag äta varma soppor absolut inte dom kalla. Då får jag kräkkänslor.Samma med nutrilett.

• Johanna

Hej!
    Här går det bra, jag tänker inte misslyckas den här gången som jag gjort med massa andra kurer.
    Charlie 06 du måste få beröm av mej för att du inte smakade på pizzan...superbra gjort.
    Kämpa på ...

Svar på tråden Cambrigde Anhängare