• charlie06

Cambrigde Anhängare

Är också nyfiken på att testa CK. Men är liksom Pickolina orolig för att det är ÄCKLIGT... Har testat Nutrilett och det funkar absolut inte för mig, vilken smak...
    Är nu nyfiken; hur mkt kostar det? kan man inte köpa provpåsar? kan man blanda olika smaker i samma förpackning?
    Nån annan som är sugen på att dra igång nu kanske....

• charlie06

Hallå CK:are!
    Var är ni??? Nån....?

• charlie06

Fru 2006...
    Jag tycker också att det verkar dyrt. Läste nånstans att det kostar 420 kr. i veckan, men såklart går jag ner i vikt är det ju värt det! Jag är bara rädd för att jag tycker att det är äckligt och inte klarar av att käka det.

Babycakes...
    Vad tycker du om smaken? Nån du kan rekommendera? Köper man det genom konsulenten? Träffar man en konsulent innan man kör igång? Vad äter du under den kombinerade kuren? Och till slut... vi kan väl träffas här och snacka om våra framgångar..:)

• charlie06

Hej Babycakes... och ni andra....
    Jag har inte kommit igång med CK ännu, men har bestämt mig för att köra igång. Har försökt ringa till en konsulent idag men har inte fått tag på henne. Försöker igen imorgon eller mailar, för nu känner jag verkligen för att dra igång.
    Jag är 27 år, 170 cm och väger 85? kanske, har ingen våg hemma..., vill gå ner till 65 kg tror jag.

Hur funkar det sociala livet när du är på kur? Tänker bara att det är så mkt som kretsar kring mat när man umgås med andra. Man fikar, lagar middagar, går ut och festar (och dricker), blir bjuden hem till föräldrar/svärföräldrar på middag etc. Berättar du för alla om CK?

Kul att höra att det går så bra för dig!!

• charlie06

och Sharleen....

Mina kläder har också blivit väääldigt tighta.... Försök och hänga här så kanske vi kan stötta varandra! Jag har ju inte heller kommit igång ännu. Kan du prata med din konsulent om det? Hon kanske kan ge dig råd och tips? Lycka till!

• charlie06

Johanna...
    Kan tyvärr inte ge dig nåt råd för det verkar ju som att man äter väldigt lite under CK (och nutrilett också). Men jag tror inte att det kommer att göra så särskilt stor skillnad om du tar ett kvällsmål också, så ta det om du känner dig hungrig.

• charlie06

Hej!
    Måste bara berätta att jag fick tag på konsulenten idag och att jag ska träffa henne på måndag!

• charlie06

Vet faktiskt inte.... Kanske du kan läsa det på deras hemsida eller ta kontakt med en konsulent och fråga.

• charlie06

Har också tänkt på kostnaden (450kr/v.) Men jag känner mig så himla peppad att jag är säker på att jag kommer att lyckas och då är det ju helt klart värt det! Och som Johanna sa... tänk vad godis och annat onyttigt kostar!

Däremot har jag funderat på vad det är för skillnad mellan Nutrilett och CK.... Nån som vet? För det är väl ganska så stor prisskillnad?

....grattis Johanna....kul att det går så bra för dig!

• charlie06

Hej!
    Första dagen med CK! Träffade konsulenten på fm och det gick bra. Hon var kanske inte världens piggaste och gladaste person men lite peppning fick jag iaf...:)Har precis ätit min första milkshake, kakao med mintsmak tror jag den hette och den smakade hur bra som helst!!!

Svar på tråden Cambrigde Anhängare