• Gloriousgirl

Cambrigde Anhängare

Pickolina: Man kan köpa vilka smaker man vill, behöver inte alls köra samma smaker i varje förpackning. Och du behöver inte oroa dig för smaken, CK är supergott i jämförelse med andra dietpulver.

• Gloriousgirl

Ja, jag finns kvar här, dock ej lika aktivt som förr...funderar dock på att köra en omgång kur igen, för nu känns det inget bra igen....

• Gloriousgirl

Okej tjejer, nu är jag här ige och påbörjar ren kur idag och 8 veckor framåt. Har ju tidigare gått på ren kur i 6 månader, så jag hoppas att det ska gå bra denna gången också. Jag vill egentligen bara få bort några kilon som jag gick upp när jag började äta samt gå ner ytterligare som jag inte gick ner förra gången.
    Hoppas på peppning från er som är här nu!

• Gloriousgirl

charlie06: Det var inga problem att leva på CK under dessa månader, det var enkelt. Jag gick ner 40kg på den tiden och sen började jag äta...dock för mycket och för snabbt. Så jag gick upp 10kg igen, och nu tar jag alltså nya tag.

Det jag måste lära mig är en bättre upptrappning och att få in träning i vardagen. Så, nu går jag på friskis 2-3ggr i veckan samt kör på ren kur en kortare period och jag väger mig INTE. Detta för att jag kände att jag blev som besatt av det... bättre jag väger mig senare och känner efter på kläderna om det ger resultat.

Nu är planen att jag ska gå ner till 65kg (ca 10kg alltså) men mitt dröm-mål är att väga 55kg...men det vet jag inte om jag kan.

Svar på tråden Cambrigde Anhängare