• Mizzizblond

Cambrigde Anhängare

Hejsan!

jag har letat efter en sån här site där man kan byta erfarenheter GREAT. Jag funderar på att börja med cambridge kuren men vill ha lite info först av människor som vet och har gått på den kuren... vilken smak på soppa är godast och vilken pulverdryck är godast och hur fungerar det är ni hungriga jämt eller mättar den bra??? många frågor kanske men jag vill veta lite om det innan jag börjar med den.

• Mizzizblond

Oki.. jag har funderat på den med mint smak.. men vad jag har förstått så kan man välja ihop olika hos sin konsulent... tack så jätte mycket för ditt svar.. lycka till!

• Mizzizblond

Ohh vad bra!! jag ska börja förmodligen nästa nästa vecka ska på möte nästa vecka och sen så kör jag igång tror jag... hoppas det går bra för mig!

• Mizzizblond

Joo jag kom på en fråga till... om man äter ren kur cambridge kan man då hoppa över en helg och ätea normalt då tex om någon fyller o så eler ska man sitta där och dricka sin drink... någon som vet... kramisar

• Mizzizblond

oki... varför inte händer det något i kroppen eller...??

• Mizzizblond

Ok! tack så mycket för hjälpen ändå!

• Mizzizblond

Nu har jag varit på mitt första möte om cambridge... det lät jätte bra... men är dock inte redo att släppa taget om maten helt så jag börjar kuren i helgen och börjar med en kompinerad kommer att ta en cambridge shake till kvällsmat... Jag hoppas att detta går vägen eftersom jag drömt så länge nu om att gå tillbaka till fotbollen som jag älskar... Men jag är orolig över att detta kommer att bli för hårt att det resulterar i att jag börjar röka igen *hoppas inte* har juh varit rökfri i över en månad nu och det känns nästan som jag aldrig rökt...

• Mizzizblond

Imorgon börjar jag med ren kur... HJÄLP jag blir hungrig bara att tänka på det.. men jag måste klara det.... hopppas jag inte börjar ty mig till mina ciggaretter bara eftersom jag lyckats hålla upp i 2 månader.. Lycka till... till mig själv!!

kram till alla

• Mizzizblond

Jag är inne på min 5 dag på ren kur... och jag har haft den här broshyren om hur man mår dag för dag i handen konstant..men jag måste säga att det inte stämmer när det gäller mig... För den tredje dagen skulle vara jobbigast nää det var den inte.. inte jämnfört hur jag mår idag... jag mår piss mår illa och vet inte vart jag ska ta vägen... hjälp mig varför mår jag så här.. och inte har jag haft mer energi jag är lika trött som vanligt kliver inte upp ur sängen förän 12:00 iallfall.. hmm det är något konstigt med detta... och vad tjatigt det är att dricka milkshake hela tiden.. bläää... är det någon som kan ge något förslag på slim bridge bar....är det lättare att byta ut med sån tror ni???

kram på er alla!!

• Mizzizblond

Tack Ann-ie. Jag mår bättre nu men jag ska prata med min konsulent imorgon vid vägningen... för jag har haft kramper i magen som inte är att leka med.. aj aj aj.. Men jag hoppas att det bara var då och att det inte kommer tillbaka vill verkligen fullfölja det här nu när jag gått igenom det värsta.. skriver imorgon efter vägningen :) kram på er alla

• Mizzizblond

Får man äta slimbridge-bar när man går på ren kur jag har sett på hemsidan att man inte får det men jag har hört att andra har gjort det under ren kur hur e det egentligen...

kram

• Mizzizblond

OK. Tack för dina bra svar Ann-ie.
    Ska höra med min konsulent idag ska juh väga mig efter en vecka på ren kur... hoppas det går bra. :)

Kram

• Mizzizblond

Nu har jag varit och vägt mig och jag hade gått ner 4,5 kilo... jag känner mycket nöjd.. min konsulent föreslog att jag även skulle dela upp mina måltider på sex istället då jag haft ont i magen får vell se om det hjälper... Hur går det för er andra??

kramisar

• Mizzizblond

Vägning imorgon igen!! sist gick kjag juh ner 4,5 kilo på en vecka.. hoppas det visar sig att jag gått ner lika mycket den här veckan... det börjar blir lite tjatigt att gå på ren kur nu men jag ska hålla ut i två veckor till sen så ska jag byta ut en måltid bara och åta nyttigt och träna...

lycka till alla!!

• Mizzizblond

Hej alla!

Var och vägde mig idag och vågen visade att jag bara gått ner 2 kilo denna veckan och jag är väldigt besviken jag hade hoppas på 3 åtminstone för jag har juh tränat lite oxå vilket jag aldrig gör annars... hmm... kommer jag bara gå ner 2 kilo varje vecka så är det inte värt att gå på ren kur då börjar jag med kombikur isåna fall...jaja...

Eminea: Jag har oxå slutat röka men har fallit tillbaka ibland då och då men inte ofta kanske 3 -4 ggr på 3 månader... har alltså varit rökfri 3 månader nu! det är tufft speciellt nu när man inte får unna sig något ingen mat inga godsaker eller ciggaretter... det blir tufft för dig men du klarar det..!!

kramisar alla!

• Mizzizblond

Jag har nu efter 2,5 vecka på ren kur börjat äta igen... komemr att göra kompinerad kur... kände att jag inte klarar av pyskiskt att inte få äta... så jag åt middag idag.. fulkornspasta med köttförsås... orkade inte så mycket en väldigt liten portion vart det med mycket vitkålssallad... har även varit ute med min sambo och gått en halvtimmes promenad vilket jag kommer att göra varje dag... hoppas att jag klarar att göra detta... har även utsett att jag har en unnar dag i veckan men det betyder inte att jag kan unna mig hur mycket som helst... jaja det går nog bra för mig.. känns som det..

Kramisar

• Mizzizblond

Jag hade tänkt att gå längre än 2,5 vecka men jag pallade inte psykiskt.. så det vart bara dessa veckor men jag gick ner 6,5 kilo på de två veckorna.. så nu är jag redo och klara resten själv genom nyttig mat och mycket träning..

lycka till! till mig själv och er andra!!

Svar på tråden Cambrigde Anhängare