• pickolina

Cambrigde Anhängare

Jag har kollat lite på CK men jag ogillar att man inte kan köpa en påse av varje för att testa.. Har smakat det mesta inom måltidsersättare och allt smakar apa ju.. Nyfiken på CK ju... :(

Lycka till allihopa i alla fall, ni är superduktiga. Hoppas ni lyckas. :)

• pickolina

Cambridge är måltidsersättare som har ett komplett innehåll av de kolhydrater, proteiner, fett och vitaminer osv som kroppen behöver, men med låg kalorimängd. Detta byter man ut alla eller vissa måltider med för att minska i vikt utan att kroppen ska må dåligt, vilket den oftast gör om man lever för kalorisnålt, pga olika brister osv... Detta kan man undvika med en måltidsersättare.

Det är alltså en annan variant av tex naturdiet, nutrilette, modifast, herbalife osv......

Cambridge är dock den måltidsersättare som överviktsenheten använder då de hjälper överviktiga att gå ner, så det är inga dåliga produkter....

• pickolina

Ska själv försöka mig på en vecka med naturdiet. Huah... Hoppas jag klarar att spjärna emot hungern och det eviga suget. Fick nog härom dagen då jag vräkte i mig 3st paket ballerina... Huah...

• pickolina

C-girl

Vad härligt att läsa det du skrivit. Jag känner såååå väl igen mig och jag är som du, väldigt medveten om att jag har en ätstörning. När jag var yngre så frossade jag och svälte mig omvartannat men numera så frossar jag bara. Vilket har lett till att jag gått upp nästan 30kilo på 3år. :(

Jag hoppas innerligt att jag klarar att vända detta nu.

Tack för ditt stöd, verkligen, det värmde! Klart VI ska klara detta nu!!!! ;)

*BAMSEKRAM* från en liksasinnad.

• pickolina

Låter toppen! :) Nu ska vi bli supersnygga! ;)

• pickolina

Sharleen, du har ju så rätt, tyvärr!

Svar på tråden Cambrigde Anhängare