Cambrigde Anhängare
Hej alla VIKTiga kämpare!
Jag är varken ny här eller med CK däremot är jag ny i denna tråd. (Konstigt att den förra stängdes av, men kul att S.C el Smurfan startade en ny.)
Jag heter Ann-ie och kämpade med "gamla" rävarna Mno, Gloriousgirl M.FL. i våras och på fem (inte helt sammanhängande) veckor gick jag ner 10 kg. Underbar känsla och underbart för min hälsa. Men tyvärr har jag nu under hösten gått och lagt på mig dessa igen.. Så nu är det åter dags för en renande kur!
Har gått på CK ett antal gånger senaste 5 åren men varje gång har jag fallit tillbaks, efter ett tag, i gamla mönster. Vill poängtera att det inte berott på CK, utan på MIG, så jag behöver inga kommentarer om att testa andra "fantastiska" långsiktiga metoder. Tack! jag har testat de flesta och jag kan bara säga: CK funkar bäst för mig och mitt leverne. Hade andra metoder som GI mfl lockat och PASSAT mig så hade jag sökt mig till såna grupper/forum.
Har läst allas inlägg hela kvällen och blivit laddad och inspirerad. Tack! Hoppas vi ärligt och öppet kan berätta hur det går och känns på vägen. För helt lätt är det ju inte. Men VÄRT det! Så med stöd av varandra kan vi fixa detta, OSS!!
Lite snabbfakta om mig:
29 år
167 cm
86 kg
Målvikt: 60
Delmål: 80, 75, 70 och 65 kg
Ha det bra och vi hörs!! Kram/ann-ie