Cambrigde Anhängare
Hej alla kämpande tjejer!!
Har i tre veckors tid rensat kroppen på kolhydrater, socker och vatten genom att följa Sten Sture Skaldemans metod. Den är jätte bra och passar mig precis. Den bygger på att man bränner fett med hjälp av fett, alltså inte obegränsat med protein som Atkins förespråkar. Utan man drar upp på fetthalten och dra ner på allt det andra, utesluter kolisar och socker HELT och äter protein i lagom mängd.
Men nu är jag lite under tidspress för min syster gifter sig i december och jag ska vara tärna och toastmaster. Så jag kommer stå lite i centrumets öga och vill inte känna mig obekväm och behöva kompromissa med kläder och liknande för att jag vet hur jag ser ut och att jag inte gillar min kropp.
Så jag har inte tid att ha en viktnedgång på 0,5-1 kg i veckan. Utan vill dra i gång med minst 2 kg i veckan. Ska gå på ren kur i 5 ½ veckor och hoppas tappa mellan 10-15-20 kg om man har tur!
Har redan gått ned 5,5 kg på tre veckor och vill gå ned ca 28 kg till. Väger i dag 95 kg men vill alltså ligga på 67 när jag är klar. (Är 170 cm lång)
Nå väl det här blev långt och allt jag ville säga var bara att i dag startar jag på ren kur och jag vill veta hur det går för alla er andra!??!
Hej hopp!!