• Sharleen

Cambrigde Anhängare

tredje dagen på ren kur idag. Det är tredje omgången cambrigde jag gör. Gick ner 28kg första gången. Andra omgången gick jag ner 10 som jag gick upp igen och som nu ska bort. Motivationen tryter för varje gång och det känns som tiden går så långtsamt. Hoppas jag klarar av att hålla min vikt denna gången men det är inte så enkelt när kroppen skriker efter kolydrater.

• Sharleen

Helenizen....
    det är väldigt olika från person till person hur länge det tar att gå ner ett visst antal kilo. för mig tar det cirka 4veckor men kan både vara mer eller mindre för andra. beror på vilken ämnesomsättning.min erfarenhet är också att det tar längre tid ju mindre överviktigt man är. ett tips är att gå ner några kilo mer så du har lite att ta på när vattenkilona kommer tillbaka. Lycka till och kom ihåg att de första dagarna är de värsta

• Sharleen

nope då försvinner viktiga näringsämnen. värm vattnet först och sen mixa ihop

• Sharleen

jag har ätit ren kur i fem veckor i sträck. Det blir lättare och lättare för varje vecka och till sist så glömmer man nästan bort hur det är att äta och hur mat smakar.det var nästan jobbigt att äta sen. det känndes jättekonstigt

• Sharleen

Helenizen jag lyckades nog gå ner ca 10-11kg. jag går ner ganska långsammt

• Sharleen

*Vårblomma* ja cambrigde har verkligen förändrat mitt liv. gick ner från 98 till 70kg. blev en helt annan människa efter det. vågade gå på krogen, köpa nya kläder och träffade till sist min sambo. så jag mår mycket bättre nu. de säger ju att utsidan inte är det viktigaste, men tyvärr är det så att man mår bättre när man känner sig snygg

• Sharleen

pickolina
    jag har provat många olika pulverdieter men cambridge är den dieten som jag tycker smakar godast. ibröjan tog det ett tag att vänja sig men nu förtiden kan jag tom längta efter vissa smaker trots att jag äter mat. det funkar väl lite olika med olika konsulenter men jag tror det ska gå bra att prova några sorter. jag fick byta de jag inte gillade till sorter jag gillade

• Sharleen

vad har hänt med alla cambridgare??har alla gått ner det dom ska eller har ni tröttnat?

• Sharleen

hejsan!
    sitter och läser om alla duktiga människor som bara går ner i vikt. själv har jag värsta ångesten.ska vara hemma hos föräldrar och svärföräldrar i en vecka och vet vad som väntar och jag kan aldrig stå emot. har gått upp massor i sommar och mår inte alls bra. inga kläder som passar och man vill ju inte köpa nya utan hoppas på att kläderna nångång ska passa igen. har försökt med cambrigde flera gånger i höst men jag har inte klarat av det utan fuskat i princip varje dag. åhh allt är botten.

• Sharleen

bröllopstjejen:nej man får inte tugga extra.de innehåller kolhydrater.min konsulent sa att de enda "tillåtna" tummgummi är de man kan köpa på apoteket.
    jag fick hålla på hur länge jag ville på ren kur. det längsta jag gick var 4,5vecka.jag upplever det som det blir lättare för varje dag som går.2veckor är värst tycker jag

• Sharleen

bröllopstjejen...kommer inte ihåg vad dom hette, men det är ett stort paket som kostar en del jämfört med andra.

c-girl och picolina...tänkt bara på att det är lättare att gå upp i vikt efter cambridge eller andra pulverdieter eftersom kroppen suger upp alla kolhydrater länge länge efteråt. annars känner jag igen mig allt för väl i det ni beskriver.

• Sharleen

usch vad jag blir avis på er.själv sitter man här med 85kg och min kropp klarar inte av cambridge längre. har försöt så många gånger igen men det funkar inte, det är helt stopp.

Svar på tråden Cambrigde Anhängare